Secretaría Uvigo - Modelado e simulación de turbina

Modelado e simulación de turbina

Data de defensa04/07/2022
TitulaciónGrao en Enxeñaría Aeroespacial
CentroEscola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo
Dirección Titoría: Santiago García Seoane
Tribunal Presidencia: Guillermo David Rey González
Vogalía: Daniele Tommasini
Secretaría: José Ramón Salgueiro Piñeiro
ResumoA implantación de motores de turbina foi o paso definitivo para que o avión se converta nun dos medios de transporte máis utilizados e prácticos na actualidade, en concreto, o motor Pratt & Whitney JT15D foi un dos pioneiros no campo dos motores turbofan para transporte comercial. .
Este proxecto baséase no devandito modelo de motor, utilizando ferramentas que inclúen o cálculo manual, modelado CAD (Computer Aided Design), fabricación aditiva e CFD (Computationa Fluid Dynamics), para tratar de comprender mellor o funcionamento deste motor. A metodoloxía partiu da análise in situ do propio motor, aproveitando a posibilidade de observar atentamente cada detalle, e naquelas materias nas que
Dado que este exercicio non foi posible, fíxose referencia á literatura sobre o modelo ou aínda máis xeral para obter os datos de funcionamento do devandito motor.
A pesar de que existen numerosas diferenzas entre o modelo, fabricado por primeira vez na década de 1960, e os motores turboventiladores que utilizan a maioría dos avións modernos, a comprensión da evolución deste tipo de motores térmicos é a base para a continuación do desenvolvemento da propulsión aeronáutica.
Palabras clave: Turbofan, CFD, CAD, Modelado, Termodinámica, Performance
Volver