Secretaría Uvigo - Estratexia en Instagram para una empresa de moda.

Estratexia en Instagram para una empresa de moda.

Data de defensa22/11/2021
TitulaciónGrao en Publicidade e Relacións Públicas
CentroFacultade de Comunicación
Dirección Titoría: María Montserrat Doval Avendaño
Tribunal Presidencia: Alberto Dafonte Gómez
Secretaría: José Octavio Rodríguez Nieto
Vogalía: Iván Puentes Rivera
ResumoNas últimas décadas, o auxe das novas tecnoloxías e a globalización supuxeron cambios na forma en que as empresas se comunican cos clientes. Actualmente, redes sociais como Instagram ofrecen numerosas ferramentas para a creación e difusión de contido.
No seguinte proxecto elaborase unha estratexia de contidos en Instagram para a empresa Bianco moda y complementos. Para o establecemento dunha estratexia eficaz, recolectouse a información necesaria sobre a empresa e o seu entorno, o que proporcionará as bases para o planteamento estratéxico.
Para corroborar a eficacia de dita estratexia; detallaranse os tipos de accións executadas durante os meses de septembro e outubro e evaluaranse os resultados obtidos. Así, podemos concluir que a correcta planificación e creación de contidos en Instagram permite deselvolver unha relación privilexiada ca audiencia e conseguir a fidelidade hacia a marca.
Volver