Secretaría Uvigo - Aproximación ó perfil dos consumidores das xeracións Y,Z

Aproximación ó perfil dos consumidores das xeracións Y,Z

Data de defensa23/11/2021
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: Encarnación González Vázquez
Cotitoría: María Del Pilar Hortensia García Soidan
Tribunal Titoría: Encarnación González Vázquez
ResumoO obxectivo deste estudo é coñecer as pautas de consumo para cada perfil de consumidores e cómo están a evolucionar. Analizaranse tanto aspecto tecnolóxicos, ecolóxicos como sociais e o xeito no que inflúen en cada xeración á hora de realizar o proceso de compra. A través do estudo poderase comprobar as novas tendencias de consumo que se establecerán no mercado no futuro máis próximo.

Palabras clave: hábitos de consumo, responsabilidade social, xeracións, marketing, consumidores.
Volver