Secretaría Uvigo - Análise estratéxica competitiva e económico financeira de The Coca-Cola Company

Análise estratéxica competitiva e económico financeira de The Coca-Cola Company

Data de defensa23/11/2021
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: María Jesús Fernández Arias
Tribunal Titoría: María Jesús Fernández Arias
ResumoO traballo centrase na corporación multinacional estadounidense de bebidas The Coca-Cola Company, empresa líder neste sector a nivel internacional e marca pioneira na publicidade masiva.
Neste traballo abordaranse en primeiro lugar, un análise estratexico da mesma, tendo como obxectivo evaluar e analizar o entorno xeral e competitivo, para coñecer as variables macroeconómicas e sectoriales que lle afectan e establecer con claridade a sua posición frente os seus competidores.
Finalizarase o traballo coa realización dun analise económico financiero dos seus resultados nos últimos periodos, para identificar a sua situación en términos de rentabilidade, liquidez e nivel de endeudamento, para evaluar a sua evolución tanto en términos de fortalezas como posibles dificultades que poidan surxir e condicionar a sua xestión e posición competitiva actual no futuro próximo.
Palabras clave: Analise , Entorno , Financiero, Bebidas
Volver