Secretaría Uvigo - Automatización de análise multivariable e valoración cualitativa de procesos nun "contact center"

Automatización de análise multivariable e valoración cualitativa de procesos nun "contact center"

Data de defensa23/11/2021
TitulaciónGrao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación
CentroEscola de Enxeñaría de Telecomunicación
Dirección Titoría: Martín López Nores
Tribunal Vogalía: Rebeca Pilar Díaz Redondo
Secretaría: Martín Llamas Nistal
Presidencia: Andrés Suárez González
ResumoCo crecemento do Procesamento da Linguaxe Natural, sectores como o dos denominados ?contact centers? están experimentando un cambio cara á automatización de procesos para reducir drásticamente o tempo/custo necesario para a avaliación dos axentes. Este traballo céntrase na detección automática de datos relevantes das transcricións das chamadas dos clientes. Estes datos poden ser o DNI, o teléfono, o CUPS, etc. Os datos detectados pódense mostrar nun widget xunto coa súa etiqueta de tempo que indica o momento no que se mencionan o dato en cuestión.
Volver