Secretaría Uvigo - Deseño e implementación dunha ferramenta web para a planificación de coreografías de drones basada en WebGL e mostraxe de superficies 3D usando ray casting.

Deseño e implementación dunha ferramenta web para a planificación de coreografías de drones basada en WebGL e mostraxe de superficies 3D usando ray casting.

Data de defensa22/11/2021
TitulaciónMáster Universitario en Enxeñaría de Telecomunicación
CentroEscola de Enxeñaría de Telecomunicación
Dirección Titoría: Felipe José Gil Castiñeira
Tribunal Secretaría: Felipe José Gil Castiñeira
Presidencia: Pedro Salvador Rodríguez Hernández
Vogalía: Ana Fernández Vilas
ResumoFerramenta web, baseada en WebGL, que permite crear ou importar unha animación 3D e preparar a partir dela unha planificación para que un enxame de drones poida representala. Para poder levalo a cabo, os obxetos 3D da animación pasan por un proceso de mostraxe de superficies 3D baseado en ray casting.
Volver