Secretaría Uvigo - Optimización do deseño dun joystick de 4 a 6 GDL con sensores Hall.

Optimización do deseño dun joystick de 4 a 6 GDL con sensores Hall.

Data de defensa19/11/2021
TitulaciónGrao en Enxeñaría Mecánica
CentroEscola de Enxeñaría Industrial
Dirección Titoría: Enrique Paz Domonte
Tribunal Presidencia: Francisco Rodríguez Castro
Secretaría: Manuel Pérez Cota
Vogalía: José Jaime González-Viso Pulido
ResumoA simulación de movemento mediante mecanismos paralelos tipo Stewart ten amplas aplicacións no ámbito industrial, dende simuladores de aviación, para o que orixinalmente se deseñaron, ata a integración en procesos de produción. O deseño e modelado de estes varía segundo a aplicación na que se implanten, as restricións necesarias para os GDL buscados e o sistema de medición do movemento do mecanismo captado polos sensores utilizados inflúen de forma directa no deseño do joystick exposto no presente proxecto, que deberá estar restrinxido a 3 + 1 GDL
Neste traballo de fin de grao trátase de englobar dous ámbitos, o modelado do sistema mecánico por parte dun alumno, da especialidade de ? Enxeñería Mecánica?, encargado de deseñar o mecanismo paralelo que proporcionará movemento o joystick, e o sistema de lectura e tradución de sinais mediante sensores Hall por parte doutro alumno, da especialidade de ?Enxeñería en Electrónica Industrial e Automática?, da Universidade de Vigo.
En consecuencia, ambos alumnos deberán colaborar poñéndose de acordo no deseño do modelo, ben o estar limitado pola forma na que miden os sensores e en que rango o fan, e tamén porque as dimensión do joystick deben seguir un sentido da proporción adecuado para a súa impresión en 3D e para a utilización do usuario. Tratarase de que o joystick cumpla coa funcionalidade necesaria, optimizado os requirimentos establecidos, e que sexa ergonómico para no seu uso.
O deseño farase coa utilización do programa informático SolidWorks para o modelo, e tamén realizaranse estudos, simulación de movemento, cálculo de tensións e estado tensional dos eslavóns e cadeas cinemáticas mediante este programa. Finalmente, o modelo imprimirase en 3D, implantaranse os sensores nos ocos adaptados, e tratarase de probar nunha plataforma de simulación de aviación.
Volver