Análise das identidades bisexuais nas series de Netflix: achegas para a práctica educativa
Data de defensa | 20/10/2021 |
Titulación | Grao en Educación Social |
Centro | Facultade de Educación e Traballo Social |
Dirección |
Titoría: María Victoria Carrera Fernández |
Tribunal |
Titoría: María Victoria Carrera Fernández |
Resumo | O presente traballo ten por obxecto analizar a representación da bisexualidade nas series e as súas implicacións para a práctica educativa. Para iso, realizouse unha investigación cualitativa na que se analizou unha mostra de 2 series estreadas entre 2015 e 2021, dispoñibles na plataforma Netflix. Para a análise de datos creouse un guion que conta cunha serie de preguntas que pretenden dar resposta aos obxectivos propostos. Os datos foron analizados a través dunha análise de contido naturalista, resultando tres categorías primarias e chegando, nalgúns casos, a categorías de cuarto nivel de concreción. Os resultados mostran que as series analizadas transmiten os mitos e estereotipos que invisibilizan as diferentes identidades e orientacións sexuais. Así pois, reafírmase que é necesario educar desde a infancia para contribuír no cambio social e eliminar esta concepción homófoba, podendo utilizar como ferramenta series do estilo das analizadas. Palabras chave: bisexualidade, heteronormatividade, cinema e series, mitos e estereotipos. |