Estudo de sustentabilidade dos centros educativos do municipio de Nigrán no marco da Axenda 2030
Data de defensa | 16/09/2021 |
Titulación | Máster Universitario en Xestión do Desenvolvemento Sostible |
Centro | Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais |
Dirección |
Cotitoría: María del Pilar Piñeiro García Titoría: Miguel Enrique Rodríguez Méndez |
Tribunal |
Vogalía: Aida Ovejero Campos Secretaría: Ana Isabel Dopico Parada Presidencia: María del Rocío Rodríguez Daponte |
Resumo | A Organización das Nacións Unidas para a Educación, a Ciencia e a Cultura distingue a Educación para o Desenvolvemento Sostible como parte integral do cuarto Obxectivo de Desenvolvemento Sostible, relativo á educación de calidade, e unha facilitador clave dos restantes obxectivos para promover o desenvolvemento sostible. Neste sentido, o papel dos centros educativos resulta fundamental na introdución da sustentabilidade para facer fronte aos desafíos ambientais e climáticos e constituírse como motores de cambio da sociedade. Seguindo estas premisas, Teachers For Future Spain, xunto ao Concello de Nigrán, decidiron levar a cabo un estudo de sustentabilidade en oito centros educativos do municipio coa fin de identificar e avaliar a súa situación actual en relación á xestión do centro, os residuos, a alimentación, a mobilidade, o consumo, a contorna escolar e o currículo. Os resultados amosan que o nivel de concienciación ambiental é medio alto e que os centros xeran unha serie de impactos sobre o medio ambiente. O estudo poderá ser tomado de referencia para planificar e implementar melloras na xestión ambiental escolar en busca de que os centros se convertan en lugares de custodia e coidado do medio ambiente en liña á consecución dos obxectivos da Axenda 2030. Palabras chave: educación para o desenvolvemento sostible, xestión ambiental escolar, estudo de sustentabilidade |