Secretaría Uvigo - Plan internacional de comercialización para a exportación de atún en conserva a México

Plan internacional de comercialización para a exportación de atún en conserva a México

Data de defensa15/09/2021
TitulaciónMáster Universitario en Comercio Internacional - Presencial
CentroEscola Universitaria de Estudos Empresariais
Dirección Titoría: María del Pilar Muñoz Dueñas
Tribunal Titoría: María del Pilar Muñoz Dueñas
ResumoEste traballo fin de máster consiste na realización dun plan internacional de mercadotecnia dixital para a empresa Delicias Mediterráneas S.L. empresa conserveira en España, cuxo mercado seleccionado foi México para exportar conservas de atún.
O obxectivo principal é propoñer un plan de mercadotecnia dixital que permita exportar ao novo mercado. Todo isto, cunha análise previa dos factores que máis afectan e inflúen na internacionalización da empresa.
Para iso, realizarase unha análise interna e externa da situación, defínense os obxectivos e as estratexias, que serven de base para a creación dos plans de mercadotecnia e venda de produtos que a empresa proporcionaría.
Así mesmo, seleccionaranse as estratexias máis axeitadas para introducir conservas de atún no mercado mexicano, baseándose nos datos obtidos previamente. Unha vez desenvolvida a estratexia, deseñarase o plan de mercadotecnia.
Este traballo permitiu demostrar que mediante as ferramentas de mercadotecnia correctas, adaptadas e aplicadas a cada circunstancia específica, pódese levar a cabo a internacionalización dos produtos. Ademais, proporcionou á compañía unha visión global da situación do país baixo internacionalización e os coñecementos necesarios para que a exportación e comercialización do produto se realizase de xeito satisfactorio.
Volver