Secretaría Uvigo - OUTRIP S.L. - Empresa de servizos turísticos en Ourense

OUTRIP S.L. - Empresa de servizos turísticos en Ourense

Data de defensa15/09/2021
TitulaciónMáster Universitario en Dirección de PEMES
CentroFacultade de Comercio
Dirección Titoría: Juan Francisco González Framil
Tribunal Titoría: Juan Francisco González Framil
ResumoA idea deste proxecto é a creación dunha empresa dedicada a ofrecer aos seus clientes servizos turísticos na cidade de Ourense.
Esta compañía terá unha sede física, pero tamén operará en liña, ofrecendo servizos aos seus clientes a través da páxina web e da aplicación da empresa, aproveitando así as novas tecnoloxías.
Esta compañía ofrecerá aos seus clientes información adecuada sobre o medio ambiente, os paquetes turísticos e de actividades, o financiamento, o seguro de viaxe e as facilidades cando se trata de transporte, principalmente.
Este proxecto está inspirado na falta de explotación do turismo na provincia de Ourense e no descoñecemento por parte da xente. O que se busca é dar a coñecer os lugares turísticos e ofrecer facilidades e información á xente cando o visita. Ademais, preténdese crear un proxecto realista cunha visión a longo prazo, que xere rendibilidade e beneficios económicos.
Á falta de explotación do turismo nesta zona súmase o gran potencial que ten neste sentido, ao ter varios atractivos turísticos en auxe como o turismo rural ou o enoturismo.
O que se pretende é darlle unha gran importancia ao cliente, ofrecendo un produto único e personalizado que se adapta ás necesidades específicas de cada un e sempre a través dun trato próximo e familiar por parte da empresa.
O tipo de empresa elixido para esta empresa é a Sociedade de Responsabilidade Limitada, polas súas características e tamaño.
No aspecto económico e financeiro, levarase a cabo unha previsión de 3 anos ao longo do traballo. A previsión de beneficios para o ano 2022 ascende a 19.599 euros, mentres que nos dous seguintes hai un crecemento neles, cos beneficios de 33.786 euros en 2023 e 38.120 euros en 2024.
Para a posta en marcha, o patrimonio ascende a 15.000 euros e o socio único fará unha achega de 10.000 euros. Ademais, solicitarase un préstamo de 15.000 euros de principal, cun prazo de amortización de 10 anos e un tipo de interese do 4,5%.
En canto á estratexia de mercadotecnia, as novas tecnoloxías utilizaranse en gran medida, o sitio web e as redes sociais xogarán un papel moi importante. Tamén se levarán a cabo sinerxías con empresas turísticas estranxeiras para darse a coñecer no estranxeiro e anuncios en emisoras de radio locais.
Volver