Secretaría Uvigo - Estudio e instalación dun diferencial de deslizamento limitado nun automóbil

Estudio e instalación dun diferencial de deslizamento limitado nun automóbil

Data de defensa16/06/2021
TitulaciónGrao en Enxeñaría Mecánica
CentroEscola de Enxeñaría Industrial
Dirección Titoría: Joaquín Baltasar Collazo Rodríguez
Cotitoría: Marcos López Lago
Tribunal Presidencia: Antonio Riveiro Rodríguez
Vogalía: Aida Badaoui Fernández
Secretaría: Enrique Casarejos Ruiz
ResumoO proxecto consiste en estudar o funcionamento dun diferencial de deslizamento limitado de discos de fricción, así como a súa adaptación e instalación en coches Lancia Montecarlo.
Comezando cun breve contexto histórico, detallarase a evolución do mecanismo diferencial desde a súa primeira implementación en vehículos a motor, a través do desenvolvemento de diferenciais de deslizamento limitado para resolver os problemas de falta de motricidade que presentaban inicialmente os diferenciais convencionais.
Tamén se inclúe unha introdución detallada do vehículo ao que está dedicado o proxecto, o tipo de diferencial elixido para a reforma e as especificacións técnicas de ambos.
Tamén se detallará o proceso de reforma, documentado con fotografías obtidas do manual do fabricante, así como un anexo teórico, cálculos realizados, planos do diferencial, ferramentas empregadas, orzamento, documentación relacionada coa homologación e unha simulación con Simscape para comprobar a súa actuación na realidade.
Volver