Estudio e instalación dun diferencial de deslizamento limitado nun automóbil
Data de defensa | 16/06/2021 |
Titulación | Grao en Enxeñaría Mecánica |
Centro | Escola de Enxeñaría Industrial |
Dirección |
Titoría: Joaquín Baltasar Collazo Rodríguez Cotitoría: Marcos López Lago |
Tribunal |
Presidencia: Antonio Riveiro Rodríguez Vogalía: Aida Badaoui Fernández Secretaría: Enrique Casarejos Ruiz |
Resumo | O proxecto consiste en estudar o funcionamento dun diferencial de deslizamento limitado de discos de fricción, así como a súa adaptación e instalación en coches Lancia Montecarlo. Comezando cun breve contexto histórico, detallarase a evolución do mecanismo diferencial desde a súa primeira implementación en vehículos a motor, a través do desenvolvemento de diferenciais de deslizamento limitado para resolver os problemas de falta de motricidade que presentaban inicialmente os diferenciais convencionais. Tamén se inclúe unha introdución detallada do vehículo ao que está dedicado o proxecto, o tipo de diferencial elixido para a reforma e as especificacións técnicas de ambos. Tamén se detallará o proceso de reforma, documentado con fotografías obtidas do manual do fabricante, así como un anexo teórico, cálculos realizados, planos do diferencial, ferramentas empregadas, orzamento, documentación relacionada coa homologación e unha simulación con Simscape para comprobar a súa actuación na realidade. |