Análise racional de repostos dun diésel-xerador nun buque militar mediante un proceso analítico xerárquico
Data de defensa | 24/03/2021 |
Titulación | Grao en Enxeñaría Mecánica |
Centro | Centro Universitario da Defensa da Escola Naval Militar de Marín |
Dirección |
Titoría: Andrés Suárez García Cotitoría: María Elena Arce Fariña Cotitoría: Francisco Lamas López |
Tribunal |
Presidencia: Rosa Devesa Rey Secretaría: María Álvarez Hernández Vogalía: Lorena González Gil |
Resumo | A sustentabilidade dos buques da Armada está dirixida a garantir a operatividade dos equipos e sistemas no cumprimento das súas misións. Tan evidente é esta frase, como que esta sustentabilidade debe alcanzarse coa maior eficacia e eficiencia posibles. Leste Traballo Fin de Grao ( TFG) tratará de achegar á Armada unha proposta de solución que, relacionada cos modos de fallo, permita optimizar os repostos que se deben embarcar e as accións de mantemento a realizar sobre un motor diésel xerador dunha fragata da Armada, no cumprimento da súa misión. Para iso empregarase a metodoloxía FMECA, que proporciona os modos de fallo dos diferentes compoñentes do motor. Relacionareinos coas súas pezas e repostos que se compoñen devandito DDGG, para iso baseareime nas aplicacións loxísticas GALIA e SIGMA-WEB. Con programas en desenvolvemento como SOPRENE, que #predicir os fallos do motor asociado a anomalías de funcionamento, efectuaranse estatísticas dos fallos máis frecuentes. Unha vez seleccionadas as variables máis significativas, procederase a aplicar un proceso analítico xerárquico ( AHP) baseado en enquisas, que as ponderará para o seu emprego nun algoritmo que permita priorizar a relación das pezas que hai que embarcar e así mellorar o rendemento do motor, para levar a cabo o mellor posible unha misión dunha duración determinada. Sostemento, AHP, enquisas, reposto, eficiencia |