Estudo da suspensión dianteira tipo MacPherson dun turismo e adaptación para o seu uso en competición.
Data de defensa | 22/03/2021 |
Titulación | Grao en Enxeñaría Mecánica |
Centro | Centro Universitario da Defensa da Escola Naval Militar de Marín |
Dirección |
Titoría: Carlos Casqueiro Placer |
Tribunal |
Presidencia: Arturo González Gil Secretaría: Iván Puente Luna Vogalía: Carlos Pérez Collazo |
Resumo | Resumen ? As suspensións son elementos cruciais que afectan á dinámica, comodidade e seguridade dun turismo. Un tipo de suspensión que pola súa sinxeleza e efectividade perdurou, é a de tipo MacPherson. Con todo, na produción en serie non só prima o rendemento. Outros factores como o custo ou a comodidade adquiren gran importancia e é por iso que por norma xeral contan cunha ampla marxe de mellora en canto a efectividade pura. Este proxecto centrarase no estudo dos aspectos fundamentais que afectan á dinámica dos vehículos, a análise da suspensión dianteira de tipo MacPherson dun BMW E36 e o deseño dun novo brazo de suspensión que permita mellorar as súas calidades dinámicas na pista. Para iso, recorrerase á adquisición dos seus parámetros xeométricos orixinais tomando medicións con escáner 3D, estudarase a súa cinemática mediante un software de simulación, deseñarase un novo brazo de suspensión que permita a regulación das súas dimensións características e efectuarase un ensaio estrutural polo método de elementos finitos. Unha vez concluído o deseño, poñerase a proba a súa utilidade. Para iso axustarase, supoñendo unha redución da altura dos amortiguadores, e comparásense os datos cinemáticos obtidos con respecto ao brazo de suspensión orixinal. Palabras chave ? MacPherson, cinemática de suspensión, competición automobilística, xeometría, brazo de suspensión. |