Análise da orientación didáctica dun manual empregado na materia de lingua estranxeira
Data de defensa | 19/02/2021 |
Titulación | Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Linguas e Literaturas. Linguas Estranxeiras |
Centro | Facultade de Bioloxía |
Dirección |
Titoría: Hermes Salceda Rodríguez |
Tribunal |
Titoría: Hermes Salceda Rodríguez |
Resumo | Este traballo ten como obxectivo a análise dun manual utilizado para a ensinanza e aprendizaxe de lingua inglesa en 4º de ESO en Galicia, respecto do MCER e da perspectiva accional na que se inscribe. Para facelo, primeiro se leva ó cabo una revisión dos fundamentos da perspectiva accional. Unha vez revisados estes principios, realízase a análise xeral do manual e a análise detallada dunha unidade didáctica. Sobre esta base avalíase o nivel e modo de cumprimento do manual en relación ós principios metodolóxicos que anuncia máis a súa utilidade na ensinanza e aprendizaxe da lingua estranxeira. Palabras chave: perspectiva accional, actividades, tarefa, accións reais |