Secretaría Uvigo - Análise da orientación didáctica dun manual empregado na materia de lingua estranxeira

Análise da orientación didáctica dun manual empregado na materia de lingua estranxeira

Data de defensa19/02/2021
TitulaciónMáster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Linguas e Literaturas. Linguas Estranxeiras
CentroFacultade de Bioloxía
Dirección Titoría: Hermes Salceda Rodríguez
Tribunal Titoría: Hermes Salceda Rodríguez
ResumoEste traballo ten como obxectivo a análise dun manual utilizado para a ensinanza e aprendizaxe de lingua inglesa en 4º de ESO en Galicia, respecto do MCER e da perspectiva accional na que se inscribe. Para facelo, primeiro se leva ó cabo una revisión dos fundamentos da perspectiva accional. Unha vez revisados estes principios, realízase a análise xeral do manual e a análise detallada dunha unidade didáctica. Sobre esta base avalíase o nivel e modo de cumprimento do manual en relación ós principios metodolóxicos que anuncia máis a súa utilidade na ensinanza e aprendizaxe da lingua estranxeira.

Palabras chave: perspectiva accional, actividades, tarefa, accións reais
Volver