Secretaría Uvigo - As PEMES nos e-marketplaces

As PEMES nos e-marketplaces

Data de defensa23/02/2021
TitulaciónGrao en Comercio
CentroFacultade de Comercio
Dirección Cotitoría: Emilio García Rosello
Titoría: Jacinto González Dacosta
Tribunal Titoría: Emilio García Rosello
Titoría: Jacinto González Dacosta
ResumoRESUMO
O obxectivo desta tese é amosar como as pemes españolas estánse adaptando ao mercado actual e como poden facelo aquelas que aínda non deron o paso en colaboración cun e-marketplace.
Na crise de saúde, social e económica que está a sufrir o noso país e o mundo enteiro, as pemes españolas estanse a vendo gravemente afectadas e moitas delas tiveron que pechar ao comezo desta pandemia e moitas delas poderían verse obrigadas a facelo. nos próximos meses.
No noso país, o volume de comercio electrónico creceu rapidamente nos últimos anos, sendo o mercado electrónico o máis beneficiado xa que desde a súa chegada ao noso país compiten contra grandes superficies que están sendo superadas por este novo modelo de comercio electrónico do das que as pemes poden beneficiarse como moitas delas xa están a facer na actualidade.
Neste traballo amosaranse tanto as vantaxes como as desvantaxes de vender a tráves dos e-marketplaces e amosaranse dous casos prácticos, como o da empresa PcComponentes que conseguiu converterse nun e-markeplace de referencia e a empresa Cecotec, de ser unha peme a unha das empresas tecnolóxicas máis destacadas do noso país grazas á venda dos seus produtos nos e-marketplaces.
Polo tanto, as pemes que leven a cabo un proceso de adaptación ao comercio electrónico deben valorar o uso dos e-marketplaces como parte integral da devandita adaptación.

PALABRAS CLAVE: comercio electrónico, e-marketplace, pemes

Volver