Secretaría Uvigo - Segredos empresariais e listaxes de clientes

Segredos empresariais e listaxes de clientes

Data de defensa18/02/2021
TitulaciónGrao en Dereito
CentroFacultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo
Dirección Titoría: Pablo Ignacio Fernández Carballo-Calero
Tribunal Titoría: Pablo Ignacio Fernández Carballo-Calero
ResumoNa sociedade actual, a información converteuse nun piar para
operadores económicos, suxeitos ao tráfico legal e suxeitos a valoración
económico. Este boom levou aos sistemas legais a tratar de protexer estes activos que se gardan reservados para preservar e protexer a innovación e o tráfico legal.
O segredo comercial preséntase como a figura legal apropiada para
protexer eses activos. Dentro destes activos, as listas con información
estendéronse as relacións cos clientes como obxecto de tráfico comercial
coinciden substancialmente cos aspectos característicos do segredo comercial. A resolución DGRN estableceu que o "saber facer", un activo que
dogmáticamente identificouse coa figura do segredo empresarial, pode ser
obxecto de achega como capital constituínte dunha sociedade pasiva
Limitado ao cumprir os requisitos do LSC.
Neste artigo analizaremos a regulación do segredo empresarial
concepto e requisitos, os límites ao obxecto de protección, a súa identidade co "saber como ?, a inclusión da lista de clientes como obxecto de protección de confidencialidade establecendo unha relación lóxico-dedutiva entre os tres termos e finalmente concluíndo que a lista de clientes tamén pode estar suxeita
achega como capital social.
Palabras clave: segredo empresarial, operadores económicos, "saber facer",
tráfico legal, capital social, lista de clientes.
Volver