Efeitos sobre ansiedade e desempeño en estudantes cuando estresores son adicionados en simulacións realistas de suporte avanzado de vida.
Data de defensa | 20/11/2020 |
Titulación | Grao en Enfermaría |
Centro | Escola Universitaria de Enfermaría da Deputación Provincial de Pontevedra |
Dirección |
Titoría: José Luís Buceta Hazas |
Tribunal |
Titoría: José Luís Buceta Hazas |
Resumo | Resumo Obxectivos: As habilidades en SAV tenden a degradar. Os estudos mostran que se obten mellor resultado coas simulacións realistas que co treinamento tradicional. As razóns non son claras, mas sostense que a ansiedade pode mellorar as fases da memoria. Este traballo tenta esclarecer os efeitos que certos estresores (morte simulada) teñen sobre a ansiedade e o desempeño. Métodos: 24 estudantes foron distribuidos aleatoriamente entre un GC e un GE. Seguindo a metodoloxía da materia, cada estudante vivenciou dúas simulacións. Antes e depois, avaliouse o nivel de ansiedade, usando o STAI. Na primeira, o doente faleceu no GE e sobreviveu no GC. Resultados: Após a morte simulada, o GE apresentou maior ansiedade que o GC. Estes valores foron significativamente maiores que no inicio da simulación. En fase de avaliación, os niveis de ansiedade foron elevados para o GE e basais para o GC namentres que, no final do evento, aconteceu o contrario. Estas diferenzas foron estatisticamente relevantes. En termos de desempeño, o GE obtivo pontuacións significativamente mellores que o GC. Conclusións: Os dados mostran que o estresor xerou maior ansiedade, mas tambén supuxo mellor desempeño. As variacións na ansiedade permiten facer inferencias dos procesos cognitivos subxacentes á simulación. Palabras chave: Ansiedade, desempeño, simulación, SAV. |