Secretaría Uvigo - Plan de internacionalización dunha empresa

Plan de internacionalización dunha empresa

Data de defensa23/11/2020
TitulaciónGrao en Comercio
CentroFacultade de Comercio
Dirección Titoría: Pablo Cabanelas Lorenzo
Tribunal Titoría: Pablo Cabanelas Lorenzo
ResumoO obxectivo do traballo é analizar o plan de internacionalización da empresa Freixenet. A firma catalá consolidase na posición de liderazgo no sector vinícola e, dende a súa creación, tivo en mente o desenvolvemento da marca a nivel internacional. Isto axudou a dotar o seu modelo de negocio de certas vantaxes competitivas que fixeron posible a súa expansión internacional. Despois dunha revisión das teorías centrais da internacionalización e entender as claves da súa estratexia nos factores identificados, utilizanse tres métodos, diagnósticos moi populares na selección dos mercados.
Para a análise do macroentorno utilizouse a ferramenta PEST e para a análise do microentorno, o DAFO e tamén as catro forzas de Porter.
Nos resultados observouse que Freixenet é unha empresa consolidada internacionalmente, xa que prácticamente está establecida en casi todos os países, pero desenvolvendo unha estratexia de entrada adaptada a cada un deles, a pesar de ser un produto homoxeneo.
Neste traballo veremos as estratexias que seguen e como realmente acadaron ter unha marca de prestixio e fama internacional no sector vinícola.

Palabras claves:
Comercio internacional, Mercado, Política comercial, Oferta e demanda.
Volver