Secretaría Uvigo - Análise estratéxica de Netflix

Análise estratéxica de Netflix

Data de defensa23/11/2020
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: María Mercedes Vila Alonso
Tribunal Presidencia: María Mercedes Vila Alonso
ResumoRESUMO:

O sector da distribución de contidos audiovisuais a través do streaming é
relativamente novo en España, pero cada vez gaña máis terreo e cobra máis
importancia tanto a nivel nacional como internacional. Pero o máis importante é iso cambiou profundamente a forma de traballar no sector audiovisual, incluídos aqueles competidores tradicionais.

Neste novo escenario, destaca sobre todo unha empresa, Netflix, que ofrece o seu
servizo de transmisión en máis de 190 países, permitindo aos seus 180 millóns de subscritores ver unha gran variedade de series, películas, documentais e outros contidos, visualizado sen anuncios a través da aplicación instalada nos diferentes dispositivos con acceso a internet: tabletas, Smart TV, ordenadores, etc.

Palabras clave:

Netflix, sector audiovisual, estratexia empresarial, streaming.
Volver