Aproximación dende a Educación Social á Parentalidade Positiva
Data de defensa | 16/10/2020 |
Titulación | Grao en Educación Social |
Centro | Facultade de Educación e Traballo Social |
Dirección |
Titoría: María Ainoa Zabalza Cerdeiriña |
Tribunal |
Titoría: María Ainoa Zabalza Cerdeiriña |
Resumo | RESUMO: O obxectivo deste traballo é coñecer a realidade da parentalidade positiva dende unha perspectiva teórica e identificala como un recurso psicoeducativo clave nos servizos sociais para satisfacer as emerxentes necesidades individuais e sociais das familias. Para levar a cabo esta investigación, realizouse unha revisión bibliográfica de artigos, traballos, guías e programas que apoian o exercicio e a intervención profesional da crianza positiva. Tamén se pon o foco nas políticas sociais promovidas polas distintas administracións públicas para apoiar ás familias. E confírmase o papel relevante que ten a figura do educador social para contribuír a unha maior visibilidade desta práctica na sociedade e como guía / mediador en intervencións centradas na adquisición de competencias e habilidades no exercicio da crianza positiva. PALABRAS-CHAVE: parentalidade positiva, educación parental, políticas sociais, programas, Educación Social |