Secretaría Uvigo

Colaboración na implantación dos Planes de Autoprotección e apoio nos simulacros dos centros da Universidade de Vigo

NombreColaboración na implantación dos Planes de Autoprotección e apoio nos simulacros dos centros da Universidade de Vigo
Objetivo generalProtección das persoas traballadoras e usuarias dos centros da Universidade das posibles emerxencias.
Objetivo especificoDispoñer de persoas organizadas e formadas para poder actuar nas emerxencias.
Coñecer os centros para poder actuar con rapidez nunha emerxencia.
Evitar a orixe de posibles emerxencias.
Entidad promotoraVICEDECANATO DE RELACIÓNS INTERNACIONAIS DA FACULTADE DE TURISMO
Fecha inicio08/10/2019
fecha fin
Personas destinatarias
Poboación en xeral
Descrición da actividade voluntaria
Perfil voluntariadoPersoas con interese en acadar coñecementos en Autoprotección.
Funciones voluntariado1. Apoio na xeración da documentación de Autoprotección.
2. Apoio na realización dos simulacros.
Actividades1. Preparación da documentación e dos rexistros de entrega dos Planes de Autoprotección.
2. Preparación do material de Autoprotección dos centros (chalecos do persoal de emerxencia, lanternas, etc.).
3. Actuación como persoal observador nos simulacros tomando nota do desenvolvemento do exercicio na súa zona.
4. Simulación de persoa lesionada durante a realización dos simulacros.
Tiene contacto con menoresNon
Tiempo dedicacionA escoller pola persoa voluntaria, dentro do horario no que o servizo permanece aberto. Horario de servizo: de 8:00 a 17:00 horas.
Lugar realizacionCalquera centro da Universidade de Vigo, en todos os Campus.
Cando sexa fora do Campus Lagoas Marcosende os levaría alguén do servizo.
ObservacionesNos meses nos que se implanten os Planes de Autoprotección e se realicen os simulacros necesítanse 2 persoas voluntarias por cada implantación dun Plan de Autoprotección.
Coordinadores

María Carmen Álvarez González:
986813605 / sprl@uvigo.es
De 9:00 a 16:00 horas.

María José Montero Vilariño:
986813605 / sprl@uvigo.es
De 9:00 a 16:00 horas.