Guia docente 2023_24
Facultade de Fisioterapia
Grao en Fisioterapia
 Materias
  Inglés para ciencias da saúde
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Actividades introdutorias Presentación da materia: obxectivos, contidos, metodoloxía, criterios de avaliación etc. Realización dunha enquisa de análise de necesidades para detectar os coñecementos previos de inglés e descubrir os intereses e motivacións do alumnado.
Seminario Fomentarase a competencia comunicativa do alumnado mediante a posta en práctica das catro destrezas lingüísticas. Formulación, análise, resolución e debate de exercicios relacionados coa materia. Exposición oral por parte do alumnado dun tema concreto ou dun traballo relacionado coa materia. Utilización de vídeos e gravacións relacionados cos temas tratados como recurso metodolóxico importante.
O uso das tecnoloxías da información (TI) en clase (recursos en liña, aplicacións de aprendizaxe de idiomas, plataformas virtuais de aprendizaxe, como MooVi etc.)/ etc.) mellorará a experiencia de aprendizaxe e ofrecerá aos estudantes a oportunidade de relacionarse co idioma de forma dinámica e interactiva.
Aprendizaxe baseado en proxectos A aprendizaxe baseada en proxectos ofrece aos estudantes a oportunidade de participar en proxectos do mundo real que son significativos, atractivos e aliñados co plan de estudos.
Os proxectos están deseñados para reflectir situacións da vida real, permitindo aos estudantes aplicar os seus coñecementos e habilidades para abordar problemas ou retos complexos.
Fomenta a integración multidisciplinar: Os proxectos poden abarcar diferentes materias, o que permite aos estudantes ver as conexións entre varios temas e aplicar coñecementos e habilidades de diferentes áreas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000