Guia docente 2023_24
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Deseño, Comercialización e Promoción de Produtos Turísticos
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2023_24
Materia Deseño, Comercialización e Promoción de Produtos Turísticos Código O04M097V01102
Titulación
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 1 1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Araújo Vila, Noelia
Correo-e naraujo@uvigo.es
Profesorado
Araújo Vila, Noelia
Babarro Alen, Lois
Cerviño Fernández, Julio
Formoso Mourelos, José Antonio
Rodríguez Comesaña, Lorenzo
Seara Sobrino, Alexandra
Web
Descrición xeral Partirase de conceptos de marketing turístico para centrarse no deseño, creación e desenvolvemento de produtos
turísticos (bloque I) e posteriormente, utilizar as ferramentas do mix promocional para a súa
comercialización (bloque II)
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000