Guia docente 2024_25
Facultade de Comercio
Máster Universitario en Comercio Internacional - Non Presencial
 Resultados de Formación e Aprendizaxe


Sinale A Código Resultados de Formación e Aprendizaxe
  A1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación.
  A2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
  A3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
  A4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades.
  A5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo.
Sinale B Código Coñecementos
  B1 Capacidade para resolver problemas de xestión.
  B2 Capacidade para comunicarse de forma oral e escrita na propia lingua sobre conceptos técnicos.
  B3 Dominio de linguas estranxeiras aplicadas ao comercio.
  B4 Dominio das TIC relacionadas co comercio internacional.
  B5 Traballar en equipo.
  B6 Aplicar o coñecemento á práctica.
Sinale C Código Habilidades
  C1 Dominio dos conceptos económicos na contorna internacional para a aplicación de coñecementos e resolución de problemas nun contexto internacional novo e pouco coñecido.
  C2 Dominio dos conceptos xurídicos na contorna internacional para a aplicación de coñecementos e resolución de problemas nun contexto internacional novo e pouco coñecido.
  C3 Coñecemento das técnicas de dirección e xestión comercial nun contexto global, dos diferentes mercados, e das relacións e estratexias económicas de carácter internacional.
  C4 Coñecemento das técnicas de venda, estratexias, produtos, marcas e comunicación nos mercados internacionais.
  C5 Coñecemento dos medios internacionais de financiamento e de pago, e dos procedementos para cobertura de riscos.
  C6 Resolución de problemas de financiamento nunha contorna de información incompleta ou limitada.
  C7 Dominio dos diferentes tributos relacionados co comercio internacional.
  C8 Resolución de problemas prácticos de tributación nas operacións de comercio internacional.
  C9 Coñecemento das operacións de exportación e importación, negociación, trámites de aduanas, contratación, riscos e financiamento.
  C10 Coñecemento das técnicas que permitan analizar, deseñar, planificar, dirixir e realizar as principais operacións do comercio internacional.
  C11 Coñecemento dos diferentes medios de transporte e a súa operativa.
  C12 Coñecemento da loxística relacionada co comercio internacional.
  C13 Dominio da terminoloxía específica ( Incoterms).
  C14 Coñecemento das plataformas electrónicas, e os mercados a través de Internet. Dominio das operacións electrónicas, e dos aspectos colaterais de seguridade, riscos, e estruturas de funcionamento.
  C15 Coñecemento das distintas aplicacións de xestión de datos e ferramentas informáticas para o comercio electrónico.
  C16 Obtención e valoración de información na internet.
  C17 Análise de software, elección de sistemas e aplicacións.
  C18 Coñecemento dos rexistros específicos do inglés para negocios.
  C19 Dominio da redacción comercial en inglés, utilización correcta dos termos técnicos.
  C20 Dominio oral da linguaxe comercial en inglés.
  C21 Coñecemento do inglés en contextos específicos: feiras, mercados, reunións, negociacións.
  C22 Desenvolvemento de habilidades comunicativas e de protocolo.
  C23 Planificación e realización dun proxecto integrado de internacionalización.
  C24 Planificación e realización dun proxecto de márketing internacional.
  C25 Aplicación práctica de coñecementos adquiridos: financiamento, márketing, fiscalidade, planificación comercial, inglés comercial, mercados electrónicos
Sinale D Código Competencias
  D1 Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria.
  D2 Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega
  D3 Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000