Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
|
A1 |
Comprender o dominio, conceptos, métodos e técnicas básicas da mecánica cuántica: formalismo matemático, postulados, operadores, matrices, esfera de Bloch, estados fotónicos. |
|
A2 |
Coñecer e adquirir competencia en técnicas experimentais para o tratamento da información cuántica: interaccións, medidas, oscilacións, interferencias, sistemas de comunicación,... |
|
A3 |
Comprensión e coñecemento dos fundamentos da Teoría da Información Cuántica, así como dos aspectos básicos dos catro tipos de tecnoloxías cuánticas: informática, comunicacións, metroloxía, simulación. |
|
A4 |
Coñecer e ser capaz de aplicar as teorías físicas inherentes á comprensión dos sistemas de procesamento da información cuántica, incluíndo a termodinámica cuántica, así como os aspectos avanzados do magnetismo e a mecánica cuántica. |
|
A5 |
Coñecer e comprender a natureza das plataformas físicas para o procesamento da información cuántica en sistemas de estado sólido: sistemas superconductores, criociencia e materiais cuánticos, incluíndo o estudo dos estados topolóxicos. |
|
A6 |
Coñecer e comprender a natureza das plataformas físicas para o procesamento da información cuántica en sistemas fotónicos: óptica cuántica, sistemas ópticos integrados, sistemas optoatómicos, sistemas de detección e medida, fotónica de semicondutores. |
|
A7 |
Adquirir e saber aplicar os principios básicos da computación cuántica: analizar, comprender e implementar algoritmos cuánticos, dominar as linguaxes informáticas adecuadas así como comprender o paradigma dos circuítos cuánticos. |
|
A8 |
Coñecer os algoritmos e estratexias de computación clásicas inspiradas na computación cuántica: redes tensoriais, estados produto das matrices, etc. |
|
A9 |
Coñecer e saber aplicar aspectos avanzados da computación cuántica: aprendizaxe cuántica, arquitectura cuántica eficiente, modo de funcionamento dos aceleradores cuánticos, computación de altas prestacións, sistemas cuánticos baseados en regras e aplicacións ao cálculo numérico. |
|
A10 |
Coñecer escenarios de aplicación práctica da computación cuántica en problemas de interese científico, tecnolóxico e financeiro. Identifica dominios que presentan vantaxe cuántica. Coñecer as institucións e empresas que son actores da computación cuántica, adquirindo unha perspectiva da axenda que é razoable esperar nos próximos anos. |
|
A11 |
Adquirir unha base sólida sobre a teoría cuántica da información na súa aplicación ás comunicacións cuánticas, así como sobre a tecnoloxía dos dispositivos fotónicos empregados nas comunicacións cuánticas, tanto terrestres como aéreas e vía satélite. |
|
A12 |
Adquirir habilidades para o deseño e estimación de recursos que permitan o desenvolvemento de canles e redes de comunicación cuántica e de computación distribuída. Coñecer o estado de desenvolvemento e implantación actual das redes cuánticas, e os plans para a súa expansión. |
|
A13 |
Coñecer as estratexias de criptografía cuántica e a súa viabilidade e solvencia no contexto da internet cuántica, a cadea de bloques cuántica e as comunicacións secretas, adquirindo unha visión panorámica dos actores que serán esenciais no seu despregamento. |
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
|
B1 |
Coñecer os fundamentos teóricos da mecánica cuántica, o formalismo matemático, os axiomas e os sistemas máis sinxelos. |
|
B2 |
Adquirir coñecementos sobre sistemas cuánticos con moitos graos de liberdade como medio de almacenamento e procesamento da información. |
|
B3 |
Coñecer as bases físicas que permiten codificar e procesar a información. Comprensión das novas regras que a Mecánica Cuántica impón para o seu procesamento. |
|
B4 |
Ter coñecementos de computación cuántica, algoritmos, circuítos, a súa programación en diferentes linguaxes e plataformas accesibles. |
|
B5 |
Coñecer a teoría cuántica da información, as limitacións universais e as súas implicacións para a informática, as comunicacións e a metroloxía. |
|
B6 |
Adquirir coñecementos sobre sistemas físicos capaces de implementar o tratamento da información en graos de liberdade cuánticos. |
|
B7 |
Coñecer a óptica cuántica e o papel e as propiedades da luz e a súa manipulación no procesamento e comunicacións da información cuántica. |
|
B8 |
Ter coñecementos sobre a complexidade computacional, as novas clases de complexidade e as oportunidades que ofrece a computación cuántica para abordar problemas de clase NP |
|
B9 |
Ter coñecementos sobre metroloxía e detección cuántica: principios teóricos e implementacións experimentais. |
|
B10 |
Coñecemento dos novos materiais cuánticos en estado sólido, as súas propiedades físicas e topolóxicas. |
|
B11 |
Coñecemento das comunicacións cuánticas, principios teóricos e implementacións experimentais, tanto terrestres como aéreas e vía satélite. |
|
B12 |
Ter coñecementos sobre a criptografía cuántica, as súas bases teóricas, as implementacións existentes e os retos aos que se enfrontan. |
|
B13 |
Ter coñecementos sobre as limitacións físicas e técnicas das implantacións de sistemas de tratamento da información cuántica: ruído, decoherencia, etc., así como as estratexias de mitigación ou corrección que se propoñan. |
|
B14 |
Ter coñecemento de conxuntos de problemas nos que a computación cuántica na súa fase actual de desenvolvemento pode ofrecer unha vantaxe sobre a computación clásica: química, bioloxía, optimización, loxística, finanzas, etc. |
|
B15 |
Ter coñecementos de aspectos de alto nivel da computación cuántica: aprendizaxe de máquinas cuánticas, simuladores cuánticos, arquitecturas, etc. |
|
B16 |
Ter coñecementos de arquitecturas informáticas cuánticas, diferentes plataformas e "full stack". |
|
B17 |
Ter coñecementos de técnicas experimentais de información e comunicación cuánticas. Dispositivos ópticos e de estado sólido. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Analizar e desglosar un concepto complexo, examinar cada parte e observar como encaixan |
|
C2 |
Clasificar e identificar tipos ou grupos, mostrando como cada categoría é diferente das demais |
|
C3 |
Comparar e contrastar e sinalar semellanzas e diferenzas entre dous ou máis temas ou conceptos |
|
C4 |
Avaliar e decidir sobre o valor de algo comparándoo cun estándar de valor aceptado |
|
C5 |
Analizar as causas e os efectos dun problema e buscar a forma de deter as causas ou os efectos |
|
C6 |
Preparar con precisión as preguntas relevantes para un problema específico. |
|
C7 |
Buscar a conxunción entre forma e función e dar forma a materiais para un fin específico |
|
C8 |
Improvisar solucións dun xeito novedoso para resolver un problema. |
|
C9 |
Innovar e crear algo que non existía antes, sexa un obxecto, un procedemento ou unha idea |
|
C10 |
Analizar a situación, reflexionar sobre o tema, a finalidade, o emisor, o receptor, o medio e o contexto dunha mensaxe. |
|
C11 |
Valorar as mensaxes, decidir se son correctas, completas, fiables, fiables e actualizadas |
|
C12 |
Comunicarse utilizando as normas esperadas para o medio elixido. |
|
C13 |
Participar activamente na actividade presencial na aula. |
|
C14 |
Asignar recursos e responsabilidades para que todos os membros dun equipo poidan traballar de forma óptima |
|
C15 |
Ter unha idea clara do que non funciona ben e que melloras se poden facer. |
|
C16 |
Set goals for the group to analyze the situation, decide what outcome is desired, and clearly state an achievable goal |
|
C17 |
Crear un ambiente no que todos os membros poidan contribuír segundo as súas capacidades |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Adquisición de ferramentas e coñecementos que permitan o desenvolvemento de ideas orixinais e innovadoras nun contexto empresarial ou académico. |
|
D2 |
Capacidade para resolver problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
D3 |
Capacidade para integrar coñecementos e afrontar a complexidade antes de emitir xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas. |
|
D4 |
Saber comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns que as sustentan– a públicos especializados e non especializados de forma clara e sen ambigüidades. |
|
D5 |
Adquirir habilidades de aprendizaxe que lles permitan seguir progresando de forma autónoma. |
|
D6 |
Manter e ampliar enfoques teóricos ben fundamentados para permitir a introdución e explotación de conceptos e desenvolvementos avanzados nos diversos campos das tecnoloxías cuánticas. |
|
D7 |
Manexar con facilidade e rigor os fundamentos teóricos e técnicas dos sistemas cuánticos: comunicación cuántica, información cuántica e computación cuántica. |
|
D8 |
Busca e selecciona a información útil necesaria para resolver problemas complexos no ámbito das tecnoloxías cuánticas, xestionando as fontes bibliográficas da materia. |
|
D9 |
Elaborar adecuadamente e con orixinalidade composicións escritas ou argumentos razoados, borrar plans, proxectos de traballo, artigos científicos e formular hipóteses de traballo razoables. |
|
D10 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
D11 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero |
|
D12 |
Comprender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios dos que dispoñen os emprendedores. |
|
D13 |
Desenvolver a capacidade de traballo en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sustentable ambiental, económico, político e social. |
|
D14 |
Valorar a importancia da investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
D15 |
Ter a capacidade de xestionar tempo e recursos: elaborar plans, priorizar actividades, identificar críticas, fixar prazos e cumprilos. |
|
D16 |
Ser capaz de aplicar coñecementos, habilidades e actitudes á realidade empresarial e profesional, planificando, xestionando e avaliando proxectos no ámbito das tecnoloxías cuánticas. |
|
D17 |
Ser capaz de plantexar, modelar e resolver problemas que requiran a aplicación de métodos, técnicas e tecnoloxías de intelixencia artificial |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|
|