Tema |
Subtema |
1. GRÁFICOS POR COMPUTADOR |
1.1 Introducción. Representación dixital do produto
1.2 Sectores básicos
1.3 Sectores de aplicación
|
2. O DESENVOLVEMENTO DE NOVOS PRODUCTOS |
2.1 Conceptos, definicións e aspectos implicados.
2.2 Interacción co entorno.
2.3 Socioloxía do producto.
2.4 O proceso de desenvolvemento.
2.5 A enxeñaría do produto.
2.6 Metodología proxectual.
2.7 Factores que interveñen. Especificacións (EDPs).
2.8 Leis fundamentais do diseño.
2.9 Fases a nivel de macroestructura e microestructura.
|
3. TECNOLOXÍAS BASEADAS NO COMPUTADOR (CAx) |
3.1 Tecnoloxías que interveñen nas distintas etapas da vida dun produto (CAx)
3.2 Tecnoloxías CAD
3.3 Tecnoloxías CAE
3.3.1 MEF
3.4 Tecnoloxías CAM
|
4. MODELOS E PROTOTIPOS |
4.1 Tipos de Modelos. Clásicos, virtuais, realistas.
4.2 Modelos CAD 2D e 3D. Asociatividade
4.3 Modelos para o cálculo automatizado.
4.4 Validación do deseño. Simulacións / testing.
|
5. O MODELADO DE SÓLIDOS |
5.1 Conceptos básicos.
5.2 Modelado de superficies.
5.3 Modelado de sólidos.
5.3.1 Métodos para a creación
5.3.2 Métodos para a representación
5.4 Modelos híbridos.
|
6. ENXEÑARÍA INVERSA. REDESEÑOS |
6.1 Concepto
6.2 Técnicas e Métodos para a obtención de datos.
6.3 Ferramentas para a manipulación de datos.
6.4 Aplicacións. Redeseños. |
7. ENXEÑARÍA CONCORRENTE |
7.1 Introducción.
7.2 Características básicas
7.3 Criterios para un entorno concorrente.
7.4 Deseño e desenvolvemento de produto en entornos de enxenaría
concorrente e de enxenaría distribuida.
|
8. XESTIÓN DA INFORMACIÓN NA EMPRESA. FORMATOS DE INTERCAMBIO. |
8.1 Xestión da información gráfica e control de revisións.
8.2 Sistemas de Xestión de Datos do Producto (PDM).
8.3 Xestión do ciclo de vida do produto sistemas PLM. Topoloxías, estándares e alternativas de interconexión.
8.4 Formatos estándar para gráficos CAD. ACIS, IGES, STEP y XML.
Limitacións e recomendacións.
8.5 A pirámide CIM na empresa. Niveis e fluxo de información gráfica. |
10. DESEÑO PARAMÉTRICO
|
10.1 Concepto y características
10.2 Parámetros y relaciones.
10.3 Tablas de datos. Familias de objetos |
11. DESEÑO PARA A FABRICACIÓN E A ENSAMBLAXE (DfMA) |
11.1 Características.
11.2 Metodoloxía.
11.3 Guías |
12. FUNDAMENTOS DO DESEÑO ERGONÓMICO DE PRODUCTO
|
12.1 Ergonomía de producto.
12.2 Parámetros ergonómicos.
12.3 Ergonomía virtual. Simulacións. |
13. DESPREGAMENTO DA FUNCIÓN DE CALIDADE (QFD) |
13.1 Espectativas do cliente e calidade.
13.2 Calidade total.
13.3 Despregamento da función de calidade.
13.4 A casa da calidade |
13. A XESTIÓN DO DESEÑO NA EMPRESA |
13.1 O deseño na empresa.
13.2 Estratexias innovadoras. Novos desenvolvementos.
13.3 O deseño na organigrama da empresa.
13.4 Manual de xestión do deseño |
14. DOCUMENTACIÓN |
14.1 Contidos da Memoria Descritiva.
14.2 Outros documentos.
14.3 Información en soporte dixital (2D e 3D) |
PRÁCTICAS.
Desenvolvemento dun produto por etapas |
1. PANORÁMICA DAS FERRAMENTAS ACTUAIS.
2. ADESTRAMENTO CO PROGRAMA BASE.
3. SELECCIÓN DO PRODUTO A DESENVOLVER.
4. ELABORACIÓN DAS ESPECIFICACIÓNS DO PRODUTO. ANÁLISE FUNCIONAL. QFD. PARÁMETROS ERGONÓMICOS.
5. CREACIÓN DE MODELOS. COMPOÑENTES E ENSAMBLAXE. ANÁLISE DA VARIABILIDADE.
6. ANIMACIÓN. SIMULACIÓNS.
7. AVALIACIÓN E SELECCIÓN DE OPCIÓNS
7. PRESENTACIÓN DO PRODUTO.
8. DOCUMENTACIÓN, EXPOSICIÓN E ENTREGA. |
|
|