Guia docente 2013_14
Escuela de Ingeniería Industrial
Grao en Enxeñaría Mecánica
 Materias
  Motores e máquinas térmicos
   Contidos
Tema Subtema
1. Intoducción aos motores térmicos. 1.1 Presentación da asignatura
1.2 Definicións fundamentais
2. Características dos MCIA 2.1 Clasificación dos motores térmicos
2.2 Funcionamento dos motores de combustión interna alternativos (MCIA)
2.3 Partes dos MCIA
2.4 Nomenclatura e parámetros fundamentais
3. Ciclo aire 3.1 Procesos termodinámicos
3.2 O ciclo Otto
3.3 O ciclo Dual ou Sabathé
3.4 O ciclo Diesel
4. O ciclo real 4.1 A mixtura de gas real
4.2 Evolución do coeficiente adiabático
4.3 Pérdidas de bombeo
4.4 Pérdidas de combustión
4.5 Pérdidas de expansión
4.6 Factor de calidade do ciclo
5. Procesos de renovación da carga en motores 4 tempos 5.1 O sistema de distribución
5.2 O rendemento volumétrico
5.3 Pérdidas de carga no proceso de renovación
5.4 Calado real da distribución
5.5 Sistemas de distribución variable
5.6 Sistemas de admisión dinámicos
6. Procesos de renovación da carga en motores 2 tempos 6.1 Renovación ideal nos motores de 2 tempos
6.2 Sistemas de barrido
6.3 Sistemas de admisión a cárter
6.4 Influencias das ondas de presión
7. Sobrealimentación 7.1 Vantaxes da sobrealimentación nos MCIA
7.2 Sobrealimentadores volumétricos
7.3 Turboalimentadores
7.4 Intercooler
7.5 Sistemas dinámicos (comprex)
8. Combustión en MEP 8.1 Dosado e mezcla nos MEP
8.2 Curvas características
8.3 Carburador básico
8.4 Sistema de inxeción
8.5 Control en lazo pechado (sonda lambda)
8.6 Fases de combustión en MEP
8.7 Combustión anormal: picado
8.8 Combsutión anormal: ignición superficial
8.9 Cámaras de combustión
8.10 Factores influintes na combustión
9. Combustión en MEC 9.1 O tempo de retardo
9.2 Fases de combustión en MEC
9.3 Parámetros influintes
9.4 Sistemas de inxeción MEC
10. Turbomáquinas térmicas 10.1 Ciclo Brayton
10.2 Partes da turbina de gas
10.3 Compresores
10.4 Cámara de combustión
10.5 Turbina
10.6 Alternativas construtivas
11. Circuítos auxiliares en MCIA 11.1 Sistema de refrixeración
11.2 Sistema de lubricación
12. Emisións de contaminantes 12.1 Emisións dos MEP
12.2 Emisións dos MEC
12.3 Normativa anticontaminación (EURO)
12.4 Catalizador
12.5 Sistemas EGR
12.6 Sonda lambda
13. Outros motores térmicos 13.1 Motor Rotativo Wankel
13.2 Motor Stirling
13.3 Tendencias modernas en motopropulsores (HCCI, híbridos...)
13.4 Combustibles modernos
14. Caldeiras e fornos 14.1 Clasificación das caldeiras
14.2 Tipos de intercambiadores
14.3 Caldeiras de leito fixo
14.4 Caldeiras de leito fluidizado
14.5 Perdas de calor en caldeiras
14.6 Fornos industriais
15. Produción de Frío 15.1 Introdución
15.2 Ciclo de Compresión Simple
15.3 Refrixeración por Compresión simple en varias etapas
15.4 Bomba de Calor
15.5 Outros sistemas de refrixeración: Absorción
15.6 Refrixerantes
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000