Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B2 |
Coñecemento en materias tecnolóxicas, que lles capacite para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, e lles dote de versatilidade para adaptarse a novas situacións |
B3 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas |
B5 |
Capacidade para o manexo de especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento |
C1 |
Coñecemento e manexo da normativa xeral e específica de aplicación ao sector da construción |
C5 |
Coñecemento e aplicación das técnicas e aspectos legais para o deseño de construcións |
C6 |
Capacidade para planificar as necesidades e servizos demandados polas edificacións |
D2 |
Pensamento crítico. |
D3 |
Investigación independente. |
D4 |
Aprendizaxe autónoma e auto dirixida |