Guia docente 2016_17
Escuela de Ingeniería Industrial
Máster Universitario en Procesos de Deseño e Fabricación Mecánica
 Materias
  Sistemas de Medición e Control
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Probas de tipo test Cuestionario con Preguntas tipo test de elección múltiple (resposta única) na que os fallos restan (a probabilidade de acertar).
Resultados de Aprendizaxe:
- O alumno adquire os coñecementos necesarios para a definición *dimensional de produtos.
- O alumno adquire os coñecementos necesarios para o control de produtos e procesos a través de dispositivos, equipos e sistemas electrónicos e automáticos industriais
33.4 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
C2
C3
C11
D6
Informes/memorias de prácticas Elaboración dun documento por parte do alumno no que se reflictan as características do traballo levado a cabo. Os alumnos deben describir as tarefas e procedementos desenvolvidos, mostrar os resultados obtidos ou observacións realizadas, así como a análise e tratamento dos datos. Habilitaranse exercicios na plataforma de *teledocencia para tal fin.
Resultados d aprendizaxe:
- O alumno adquire os coñecementos necesarios para a definición *dimensional de produtos.
33.3 A1
A2
A3
A4
A5
B2
C2
C3
C11
D6
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben dar *resposta á *actividade presentada, aplicando os *coñecementos teóricos e prácticos da materia. Desenvolvidas ao longo de cada cuadrimestre como avaliación continua e poden incluír controis de asistencia e *presencialidad que se poderán tomar *com índices de realización das mesmas.
Resultados de Aprendizaxe:
O alumno adquire os coñecementos necesarios para o control de produtos e procesos a través de dispositivos, equipos e sistemas electrónicos e automáticos industriais
33.3 A1
A2
A3
A5
B1
B2
C2
C11
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Compromiso ético:

Espérase que o alumno
presente un comportamento ético adecuado. En caso de detectar un
comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non
autorizados, por exemplo), considerarase que o alumno non reúne os requisitos
necesarios para superar a materia. Dependendo do tipo de comportamento non
ético detectado, poderíase concluír que o alumno
non alcanzou as competencias necesarias para superar a materia.

Espérase

do estudante un comportamento respectuoso, digno e de colaboración
co sistema docente, profesorado, coordinación e
persoal de admnistración e servizos do máster. Calquera
cuestión debida á falta de comportamento ético e digno do estudiantado poderá ter repercusión sobre a avaliación da materia.

Tal e como se establece na memoria do título dentro do procedemento xeral para valorar o
proceso e os resultados: En cada materia o
profesor responsable asignará unha nota a cada estudante en función da
súa actitude e participación.

Para esta materia, en concreto, no
compoñente de execución de probas prácticas e no de informes, poderá ser considerada a *presencialidad e para
iso teranse en conta as follas de firmas
dos estudantes nas sesións presenciais.

Publicarase
, en todo caso e en cada curso académico, unha rúbrica de avaliación
para aclarar como se poden agrupar e *segregar estas porcentaxes
para completar o despregamento da repartición do sistema
proposto na memoria do máster ás guías docentes de cada materia.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000