|
A2 |
Coñecemento detallado das estruturas no campo da edificación |
|
A4 |
Coñecemento orientado a unha visión xerencial do sector da construción, aplicando criterios de xestión e control a todo o proceso produtivo. |
|
A6 |
Revisión das disciplinas e formas de coñecementos tradicionais en materia de construción e instalacións. |
|
A8 |
Dar unha visión xeral e actual nos diferentes sectores de actividade económica de cara a familiarizar aos alumnos coa realidade das empresas construtoras, redactoras de proxecto e enxañerías, todo iso de forma práctica e aplicada. |
|
A10 |
Fomento da creación dun pensamento crítico sobre interrelacións entre sistemas e a súa aplicación ás facetas prácticas da obra |
Sinale B
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe Transversais |
|
B1 |
Desenvolvemento de competencias intelectuais, organizativas e comunicativas adecuadas ao traballo tanto académico como profesional. |
|
B2 |
Pensamento crítico. |
|
B3 |
Aprendizaxe autónoma e autodirixida. |
|
B4 |
Investigación independente. |
|
B5 |
Traballo interdisciplinario. |
|
B6 |
Técnicas de traballo avanzado en grupo. |
|
B7 |
Uso de tecnoloxías. |
|
B8 |
Xestión do tempo e organización. |
|
B9 |
Rigor e responsabilidade no traballo. |