Código |
Descrición |
A1 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: aspectos principais da terminoloxía química, nomenclatura, conversións e unidades |
A2 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: tipos de reacción química e as súas principais características asociadas |
A3 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: principios da Mecánica Cuántica e a súa aplicación na descrición da estrutura e as propiedades de átomos e moléculas |
A4 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: fundamentos e ferramentas utilizadas na resolución de problemas analíticos e na caracterización de sustancias químicas |
A5 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: características dos diferentes estados da materia e as teorías empregadas para describilos |
A6 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: principios de Termodinámica e as súas aplicacións en Química |
A7 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: cinética do cambio, incluíndo a catálise e os mecanismos de reacción |
A8 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: principais técnicas de investigación estrutural, incluíndo a Espectroscopía |
A9 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: propiedades características dos elementos e os seus compostos, incluíndo as relacións entre grupos e as súas variacións na táboa periódica |
A10 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: propiedades dos compostos alifáticos, aromáticos, heterocíclicos e organometálicos |
A11 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: natureza e comportamento dos grupos funcionais en moléculas orgánicas |
A12 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: trazos estruturais dos elementos químicos e os seus compostos, incluíndo a estereoquímica |
A13 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: principais rutas de síntese en Química Orgánica, incluíndo as interconversións de grupos funcionais e a formación dos enlaces carbono-carbono e carbono-heteroátomo |
A14 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: relación entre propiedades macroscópicas e propiedades de átomos e moléculas individuais, incluíndo as macromoléculas |
A15 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: química das moléculas biolóxicas e os seus procesos |
A16 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: principios e procedementos en Enxeñaría Química |
A17 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: metroloxía dos procesos químicos, incluíndo a xestión da calidade |
A18 |
Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: principios de Electroquímica |
A19 |
Aplicar os coñecementos e a comprensión á resolución de problemas cuantitativos e cualitativos de natureza básica |
A20 |
Avaliar, interpretar e sintetizar datos e información química |
A21 |
Recoñecer e implementar boas prácticas científicas de medida e experimentación |
A22 |
Procesar datos e realizar cálculo computacional relativo a información e datos químicos |
A23 |
Presentar material e argumentos científicos de xeito oral e escrita a unha audiencia especializada |
A24 |
Recoñecer e analizar novos problemas e propor estratexias para solucionalos |
A25 |
Manexar con seguridade sustancias químicas, considerando as súas propiedades físicas e químicas, incluíndo a valoración de calquera risco específico asociado co seu uso |
A26 |
Realizar procedementos habituais de laboratorio e utilizar a instrumentación en traballos sintéticos e analíticos |
A27 |
Monitorizar, mediante observación e medida de propiedades físicas e químicas, acontecementos ou cambios e documentalos e rexistralos de xeito sistemático e fiable |
A28 |
Interpretar datos derivados das observacións e medicións do laboratorio en termos do seu significado e relacionalos coa teoría adecuada |
A29 |
Demostrar habilidades para os cálculos numéricos e a interpretación dos datos experimentais, con especial énfase na precisión e a exactitude |
B1 |
Comunicarse de forma oral e escrita en polo menos unha das linguas oficiais da Universidade |
B2 |
Comunicarse a nivel básico en inglés no ámbito da Química |
B3 |
Aprender de forma autónoma |
B4 |
Procurar e administrar información procedente de distintas fontes |
B5 |
Utilizar as tecnoloxías da información e das comunicacións e manexar ferramentas informáticas básicas |
B6 |
Manexar as matemáticas, incluíndo aspectos tales como análise de erros, estimacións de ordes de magnitude, uso correcto de unidades e modos de presentación de datos |
B7 |
Aplicar os coñecementos teóricos á práctica |
B8 |
Traballar en equipo |
B9 |
Traballar de forma autónoma |
B10 |
Traballar nun contexto tanto nacional como internacional |
B11 |
Adaptarse a novas situacións |
B12 |
Planificar e administrar adecuadamente o tempo |
B13 |
Tomar decisións |
B14 |
Analizar e sintetizar información e obter conclusións |
B15 |
Avaliar de modo crítico e construtivo o entorno e a si mesmo |
B16 |
Desenvolver un compromiso ético |
B17 |
Desenvolver preocupación polos aspectos ambientais e de xestión da calidade |
B18 |
Xerar novas ideas e demostrar iniciativa |