Guia docente 2012_13
Facultade de Química
Grao en Química
 Materias
  Química analítica II
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
(*)Xustificar os principios básicos da análise *instrumental e o seu campo de aplicación en base ás características do *analito e de aplicación
saber
saber facer
A1
A4
A17
B1
B2
B3
B6
B9
B12
(*)Elixir a técnica *instrumental máis adecuada en función do tipo de *analito a determinar
saber
saber facer
A2
A4
A17
A19
A22
B1
B2
B4
B6
B9
B11
B12
B13
(*)Explicar os principais *parámetros de calidade dun método *analítico
saber
saber facer
A4
A17
A19
A23
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B9
(*)Suscitar as bases experimentais, preparación e utilización de patróns (*adición *estándar, patrón interno) para levar a cabo a *calibración dos *distinctos instrumentos
saber
saber facer
A17
A19
A20
A21
A22
A25
A26
A27
A28
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B12
B13
B14
(*)Calcular e interpretar o significado dos distintos *parámetros de *calibración dun método *instrumental
saber
saber facer
A17
A19
A20
A21
A22
A26
A28
A29
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B12
B13
B14
(*)Explicar os fundamentos e o campo de aplicación das técnicas *espectroscópicas, *electroquímicas e de separación (*cromatogra´*ficas e *electroforéticas)
saber
saber facer
A1
A2
A4
A17
A18
A19
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B11
B14
B15
(*)Describir os distintos instrumentos, os seus compoñentes básicos e función de cada un deles para levar a cabo medidas *espectroscópicas e *electroquímicas así como no seu caso xustificar o tipo de separación empregada
saber
saber facer
A4
A17
A18
A21
A23
A26
A27
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B11
B12
B13
(*)Distinguir e suscitar posibles campos de aplicación das técnicas *espectroscópicas, *electroquímicas e de separación
saber
saber facer
A1
A2
A4
A17
A18
A19
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B11
B13
B14
(*)Poñer en marcha e aplicar técnicas *espectroscópicas e *electroquímicas para levar a cabo a *determinación de *analitos diversos
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A17
A18
A19
A21
A22
A23
A25
A26
A27
A28
A29
B1
B2
B4
B5
B6
B7
B8
B11
B12
B13
B14
B15
B17
B18
(*)Poñer en marcha e aplicar técnicas *cromatogra´*ficas con distintos modos de *detección para a separación, identificación e *cuantificación de *analitos diversos
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A17
A20
A21
A22
A25
A26
A27
A28
A29
B1
B2
B4
B5
B6
B7
B8
B11
B12
B13
B14
B15
B17
B18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000