Guia docente 2017_18
Facultade de Química
Grao en Química
 Materias
  Química física II
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Formular hamiltonianos moleculares, utilizar sobre eles a aproximación de Born-Oppenheimer e discutir as súas consecuencias. C3
C20
C22
C23
D1
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D12
D13
D14
Manexar superficies e perfís de enerxía potencial e os conceptos relativos a elas. C3
C19
C20
C22
C28
C29
D1
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D12
D13
D14
Aplicar os métodos OM e EV para a descrición da ligazón química en sistemas simples e coñecer (coa súa orixe) as limitacións destes métodos. C3
C8
C19
C20
C21
C22
C23
C27
C28
C29
D1
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D12
D13
D14
D15
Describir as técnicas de localización orbital e o fundamento da *hibridación de orbitais atómicos. C3
D1
D3
D4
D6
D9
Aplicar (coñecendo fundamentos e limitacións) os principais métodos de cálculo para o estudo de estruturas moleculares (*HF, *DFT, post-*HF). C3
C19
C20
C22
C23
C28
C29
D1
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D12
D13
D14
Describir as formas de interacción radiación-materia e formular regras de selección de *dipolo eléctrico. C8
D1
D3
D4
D6
D9
Vincular a frecuencia da radiación co movemento molecular responsable dunha transición *espectroscópica. C8
D1
D3
D4
D6
D7
D9
Xustificar o ensanche das liñas *espectrales e o efecto do medio sobre os espectros. C8
D1
D3
D4
D6
D9
Interpretar espectros de rotación e vibración-rotación para obter información estrutural, facendo uso dos modelos *cuánticos simples (*rotor ríxido e flexible e *osciladores harmónico e *anarmónico), regras de selección e técnicas de asignación de liñas. C3
C8
C19
C20
C22
C23
C27
C28
C29
D1
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D12
D13
D14
Discutir o principio de Franck-*Condon e as súas consecuencias. C3
C8
D1
D3
D4
D6
D9
Interpretar espectros electrónicos e *fotoelectrónicos, determinando información estrutural a partir deles, e coñecer os seus fundamentos. C3
C8
C19
C22
D1
D3
D4
D5
D6
D7
D9
Describir os diferentes procesos de desactivación de estados electrónicos excitados e representalos nun *diagrama de *Jablonski. C8
C19
D1
D3
D4
D6
D9
Describir os fundamentos das *espectroscopias de resonancia magnética e interpretar a orixe física do desprazamento químico e dos axustes presentes nos espectros de *RMN. C8
C19
C22
D1
D3
D4
D6
D9
Describir as peculiaridades instrumentais das técnicas *espectroscópicas nas diferentes rexións *espectrales, así como os fundamentos e aplicacións do láser e das técnicas baseadas na transformada de *Fourier. C8
D1
D3
D4
D6
D9
Aplicar os coñecementos teóricos adquiridos en Química Física *I para determinar *experimentalmente constantes de equilibrio químico, coeficientes de actividade e magnitudes *termoquímicas. C6
C19
C20
C21
C23
C27
C28
C29
D1
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
Nova
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000