Resolución de problemas e/ou exercicios |
Sesión de traballo grupal para a resolución de problemas, no laboratorio ou aula de informática, supervisadas polo profesor.
Construción significativa do coñecemento a través da interacción e actividade do alumno. Son actividades desenvolvidas en espazos
e con equipamento especializado que potencian a construción significativa do coñecemento a través da interacción
e actividade do alumno. Realízanse en laboratorio e a función do profesor é presentar os obxectivos, orientar o traballo e realiza o
seguimento do mesmo. |
Presentacións/exposicións |
Realización e/ou exposición individual ou en grupo sobre un tema da materia con participación compartida. O profesor presenta os obxectivos, orienta e *tutoriza o traballo, con participación compartida cos alumnos. Esta metodoloxía leva implícita unha carga de traballo non presencial significativamente superior ás actividades sinaladas anteriormente, que deberá ser cuantificada na programación de cada materia, materia ou módulo. |
Titoría en grupo |
Construción significativa do coñecemento a través da interacción entre titor e alumno mediante sesións de *tutorías personalizadas ou en grupo moi reducidos, onde o profesor orienta e resolve dúbidas. |