Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias do Mar
Grao en Ciencias do Mar
 Materias
  Fisioloxía de organismos mariños
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
FISIOLOGIA VEXETAL 1. Identificar e entender procesos fisiolóxicos clave no desenvolvemento dos vexetais mariños. A1
A2
A3
C1
D11
2 .Coñecer a relación dos vexetais co medio mariño mediante o estudo de procesos fisiolóxicos cambiantes. A1
A2
A3
A5
C6
D11
3. Manexar técnicas instrumentais aplicables ao estudo da fisioloxía vexetal. A2
A3
C4
C5
C12
D2
D4
D5
D8
D11
4. Comprender a metodoloxía científica e as tecnoloxías aplicadas á investigación nas áreas de fisioloxía vexetal. A1
A3
A5
C1
C4
C5
C12
D4
D5
D8
D9
D11
5. Adquirir capacidade de análise e formulación de hipótese en fisioloxía vexetal. A2
A3
C5
C6
D1
D2
D6
D9
D11
D13
FISIOLOXÍA ANIMAL 6. Coñecer as bases dos mecanismos implicados na excitabilidade celular e na xeración de potenciais de acción e a súa implicación no funcionamento do sistema nervioso A3
C14
D11
7. Coñecer os mecanismos de adquisición e integración da información sensorial nos animais mariños A2
A3
A5
C1
C18
D1
D2
D8
8. Coñecer as bases fisiolóxicas da actividade muscular e a súa implicación na locomoción acuática A3
C1
C18
D11
9. Coñecer os mecanismos de sínteses, liberación, transporte e acción de hormonas producidas en glándulas endocrinas e no sistema nervioso de animais mariños A2
A3
C1
C14
C18
D11
10. Coñecer os fluidos corporais e o funcionamento dos diferentes sistemas cardiovasculares A3
C3
C12
C17
C18
D6
D11
11. Coñecer os mecanismos de intercambio de gases entre os animais e a auga onde viven A3
C1
D1
D2
D6
D9
D11
12. Coñecer os sistemas de eliminación de refugallos e de regulación ionosmótica en distintos tipos de animais mariños A3
C1
D6
D11
13. Coñecer como os animais obteñen enerxía do medio a través da inxesta de alimento e como utilizan esa enerxía A3
A5
C1
D1
D2
D3
D4
D5
D8
D9
D11
14. Adquirir nocións básicas sobre os mecanismos de reprodución nos animais A3
C1
D11
16. Coñecer e comprender en liñas xerais o funcionamento dos diversos sistemas orgánicos en distintos tipos de animais que viven en diferentes medios A2
A3
C1
D1
D5
D6
D8
D9
D11
17. Comprender o funcionamento do animal como o dun todo integrado, reforzando o papel dos sistemas de coordinación e integración A2
A3
C1
D1
D5
D8
D11
18. Comprender algúns aspectos aplicados dos coñecementos fisiolóxicos, por exemplo para a acuicultura. A2
A3
A5
C1
C5
D6
D11
FISIOLOXÍA VEXETAL 19. Coñecer a relación dos organismos vexetais mariños co medio mariño cambiante abiótico e biótico, mediante o estudo das súas adaptacións e procesos fisiolóxicos de aclimatación (estratexias e tipos funcionais, osmorregulación, fotoprotección, repartición de biomasa). A2
A3
A5
C1
D11
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000