Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
FISIOLOGIA VEXETAL
1. Identificar e entender procesos fisiolóxicos clave no desenvolvemento dos vexetais mariños. |
A1 A2 A3
|
|
C1
|
D11
|
2 .Coñecer a relación dos vexetais co medio mariño mediante o estudo de procesos fisiolóxicos cambiantes. |
A1 A2 A3 A5
|
|
C6
|
D11
|
3. Manexar técnicas instrumentais aplicables ao estudo da fisioloxía vexetal. |
A2 A3
|
|
C4 C5 C12
|
D2 D4 D5 D8 D11
|
4. Comprender a metodoloxía científica e as tecnoloxías aplicadas á investigación nas áreas de fisioloxía vexetal. |
A1 A3 A5
|
|
C1 C4 C5 C12
|
D4 D5 D8 D9 D11
|
5. Adquirir capacidade de análise e formulación de hipótese en fisioloxía vexetal. |
A2 A3
|
|
C5 C6
|
D1 D2 D6 D9 D11 D13
|
FISIOLOXÍA ANIMAL
6. Coñecer as bases dos mecanismos implicados na excitabilidade celular e na xeración de potenciais de acción e a súa implicación no funcionamento do sistema nervioso |
A3
|
|
C14
|
D11
|
7. Coñecer os mecanismos de adquisición e integración da información sensorial nos animais mariños |
A2 A3 A5
|
|
C1 C18
|
D1 D2 D8
|
8. Coñecer as bases fisiolóxicas da actividade muscular e a súa implicación na locomoción acuática |
A3
|
|
C1 C18
|
D11
|
9. Coñecer os mecanismos de sínteses, liberación, transporte e acción de hormonas producidas en glándulas endocrinas e no sistema nervioso de animais mariños |
A2 A3
|
|
C1 C14 C18
|
D11
|
10. Coñecer os fluidos corporais e o funcionamento dos diferentes sistemas cardiovasculares |
A3
|
|
C3 C12 C17 C18
|
D6 D11
|
11. Coñecer os mecanismos de intercambio de gases entre os animais e a auga onde viven |
A3
|
|
C1
|
D1 D2 D6 D9 D11
|
12. Coñecer os sistemas de eliminación de refugallos e de regulación ionosmótica en distintos tipos de animais mariños |
A3
|
|
C1
|
D6 D11
|
13. Coñecer como os animais obteñen enerxía do medio a través da inxesta de alimento e como utilizan esa enerxía |
A3 A5
|
|
C1
|
D1 D2 D3 D4 D5 D8 D9 D11
|
14. Adquirir nocións básicas sobre os mecanismos de reprodución nos animais |
A3
|
|
C1
|
D11
|
16. Coñecer e comprender en liñas xerais o funcionamento dos diversos sistemas orgánicos en distintos tipos de animais que viven en diferentes medios |
A2 A3
|
|
C1
|
D1 D5 D6 D8 D9 D11
|
17. Comprender o funcionamento do animal como o dun todo integrado, reforzando o papel dos sistemas de coordinación e integración |
A2 A3
|
|
C1
|
D1 D5 D8 D11
|
18. Comprender algúns aspectos aplicados dos coñecementos fisiolóxicos, por exemplo para a acuicultura. |
A2 A3 A5
|
|
C1 C5
|
D6 D11
|
FISIOLOXÍA VEXETAL
19. Coñecer a relación dos organismos vexetais mariños co medio mariño cambiante abiótico e biótico, mediante o estudo das súas adaptacións e procesos fisiolóxicos de aclimatación (estratexias e tipos funcionais, osmorregulación, fotoprotección, repartición de biomasa). |
A2 A3 A5
|
|
C1
|
D11
|