Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Coñecer vocabulario, códigos e conceptos inherentes ao ámbito científico oceanográfico |
C3 |
Comprensión crítica da historia e do estado actual das Ciencias do Mar |
C4 |
Coñecer as técnicas básicas de mostraxe na columna de auga, organismos, sedimentos e fondos, así como de medida de variables dinámicas e estruturais |
C17 |
Saber traballar en campañas e en laboratorio de xeito responsable e seguro, fomentando as tarefas en equipo |
C18 |
Transmitir información de forma escrita, verbal e gráfica para audiencias de diversos tipos |
C20 |
Buscar e avaliar recursos de orixe mariña, de diversas clases |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Comunicación oral e escrita nas linguas oficiais da Universidade |
D5 |
Habilidade na xestión da información (procura e análise da información) |
D8 |
Capacidade de traballar nun equipo |
D9 |
Capacidade crítica e autocrítica |
D11 |
Capacidade de aprender de forma autónoma e continua |
D13 |
Capacidade de xerar novas ideas (creatividade) |
D15 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica |
D16 |
Habilidades de investigación |
D17 |
Sensibilidade cara a temas ambientais |