Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
|
|
|
|
3. Comprender e utilizar en situacións concretas de forma cuantitativa os conceptos fundamentais relativos á enerxía (non térmica). Recoñecer as transformacións de enerxía para explicar algúns fenómenos cotiáns. Identificar a enerxía cinética e a enerxía potencial en diferentes situacións. Explicar a conservación da enerxía mecánica e saber recoñecela en situacións simples. Recoñecer o traballo como unha forma de intercambio de enerxía. Resolver problemas relacionados co traballo, potencia e conservación da enerxía mecánica. Avaliar a importancia do aforro de enerxía.
|
A4 A5
|
|
C1 C2 C5 C6 C14 C15 C17 C18 C29
|
D1 D6
|
5. Coñecer a evolución das ideas sobre o universo ao longo da historia. Coñecer a lei da Gravitación Universal, comprender o seu alcance e saber aplicala no ámbito celeste e terrestre. Comprender a relación entre as propiedades dun planeta e o peso dun corpo na súa superficie. |
A4 A5
|
|
C1 C2 C5 C6 C14 C15 C17 C18 C29
|
D1 D6
|
6. Recoñecer cuantitativamente as particularidades da Terra como sistema de referencia, os seus movementos e os da Lúa así como as forzas que exercen. Aplicar os coñecementos adquiridos para entender e explicar algúns fenómenos observables, como a duración das distintas estacións do calendario, as fases da Lúa, as mareas,.. |
A4 A5
|
|
C1 C2 C5 C6 C14 C15 C17 C18 C29
|
D1 D6
|
7. Coñecer as características básicas dos medios continuos. |
A4 A5
|
|
C1 C2 C5 C6 C14 C15 C17 C18 C29
|
D1 D6
|