Guia docente 2022_23
Facultad de Comercio
Grao en Comercio
 Materias
  Idioma para a comunicación internacional: Inglés
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral 1. Proba escrita final individual sobre os contidos traballados (40%).

2. Probas de expresión escrita (20%). Por exemplo, a elaboración dunha actividade de investigación de mercados ou dunha auditoría previa o deseño dun plan de marketing.
60 A3
A5
B2
B4
B6
C7
C8
C18
D1
Prácticas de laboratorio 1. Probas orais (Speaking, 15%) individuáis ou en grupo (a determinar).

2. Probas de comprensión lectora (Reading, 10%).

3. Probas de comprensión oral de actividades (Listening, 15%).
40 A3
A5
B4
C7
C8
C18
D1
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

ASISTENTES: A avaliación será continua. É obrigatoria a asistencia ao 75% de tódalas sesións presenciais para disfrutar da avaliación continua. A impuntualidade será considerada como non asistencia. Nas primeiras semáns do curso especificaránse as actividades avaliables así como as datas de entrega e o peso na nota final.

O alumnado que non supere a avaliación continua na primeira edición de actas terá que facer un exame na segunda edición de actas que suporá o 100% da calificación final.

NON ASISTENTE: Si algunha alumna ou alumno non pode asistir ao 75% das sesións presenciais deberá comunicalo á profesora argumentadamente ao comenzo do curso (no prazo máximo de dúas semanas) ou, si é por causas sobrevidas, no momento que suceda. Este alumnado realizará na primera edición de actas unha proba final que suporá o 100% da calificación final. Se non supera a materia na primeira edición de actas, poderá presentarse na segunda edición de actas.

As data oficiais de exame son as que figuran na página web da Facultade de Comercio: https://fcomercio.uvigo.es/

N.B.: En caso de calquera tipo de plaxio a calificación final será de suspenso.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000