Guia docente 2022_23
Facultad de Comercio
Grao en Comercio
 Materias
  Investigación de mercados
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2022_23
Materia Investigación de mercados Código V06G270V01802
Titulación
Grao en Comercio
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OP 4 2c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Organización de empresas e márketing
Coordinador/a
Cabanelas Lorenzo, Pablo
Correo-e pcabanelas@uvigo.es
Profesorado
Cabanelas Lorenzo, Pablo
Web http://faitic.uvigo.es
Descrición xeral Materia optativa de último curso do grao en comercio. Ten como principal obxectivo axudar ao estudante a comprender por que é necesario desenvolver unha investigación de mercados nos procesos de toma de decisións corporativos, en particular na Dirección de Mercadotecnia.
Ademais analizaremos como executar este tipo de investigación: métodos, fontes, técnicas de recollida de información, sistemas de análises e interpretación de datos.
O obxectivo final é dotar ao alumno dos coñecementos e destrezas necesarios para pór en práctica unha actividade desta natureza. Engllish Friendly.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000