Prácticas de laboratorio |
1. Presentación do mix de marketing (10%)
2. Informe do mix de marketing (15%)
3. Outras actividades orais en grupo ou individuais a determinar. Por exemplo, simulacións de reunións ou negociacións (15%)
|
40 |
A4
|
B4 B6
|
C3 C18 C23
|
D1 D7 D9 D12
|
ASISTENTES: A avaliación serácontinua. É obrigatoria a asistencia ao 75% de tódalas sesións presenciais para disfrutar da avaliación continua. A impuntualidade será considerada como non asistencia. As actividades que a profesorasolicite realizar dentro ou fóra da aula, con ou sin previo aviso, han ser entregadas puntualmente para seren avaliadas. O alumnado que non supere a avaliación continua na primeira edición de actasterá que facer un exame na segunda edición de actas que suporá o 100% da calificación final. NON ASISTENTES: Si algunha alumna ou alumno non pode asistir ao 75% das sesións presenciais deberá comunicalo á profesoraargumentadamente ao comenzo do curso (no prazo máximo de dúas semanas). Este alumnado realizará na primeraedición de actas unha proba final que suporá o 100% dacalificación final. Se non supera a materia na primeira edición de actas, poderá presentarse na segunda edición de actas. As data oficiais de exame son as que figuran na página web da Facultade de Comercio: https://fcomercio.uvigo.es/ N.B.: En caso de calquera tipo de plaxio a calificación final será de suspenso. |