Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
|
B1 |
Identificar e interpretar os conceptos fundamentais e a evolución da economía e da actividade empresarial dende unha triple perspectiva: crecemento económico, cambio estrutural e internacionalización |
|
B2 |
Interpretar as teorías que analizan a intervención do Estado en materia económica e os seus instrumentos: ingresos públicos, gasto público e política normativa |
|
B3 |
Interpretar a dimensión social da actividade económica, a dinámica das relacións sociais e as diferentes realidades culturais que configuran o comercio, a sociedade de consumo e os estilos de vida. |
|
B4 |
Definir os obxectivos, as funcións e as técnicas instrumentais dos distintos subsistemas das organizacións, así como as relacións entre eles desde a perspectiva de sistemas |
|
B5 |
Identificar os obxectivos, alcance e valor da función comercial de subministración e distribución, as súas interrelacións co resto dos subsistemas e o seu papel como intermediario da actividade comercial, co fin de deseñar estratexias de subministración e comercialización de bens e servizos, tanto a través de establecementos e a través das TIC |
|
B6 |
Interpretar a interrelación entre o marketing estratéxico e a xestión desde unha perspectiva de orientación ao mercado, así como a relación entre as organizacións e o seu contorno co fin de deseñar, a partir de conceptos e ferramentas de mercadotecnia, obxectivos e estratexias que se despregarán no plan integral de mercadotecnia. |
|
B7 |
Identificar e describir os procesos psicosociolóxicos a través dos cales as persoas aprenden, deciden, se comunican, xestionan as súas necesidades e relacións, negocian, compran, etc. co fin de desenvolver habilidades útiles no ámbito persoal e profesional |
|
B8 |
Identificar as institucións máis relevantes do dereito de sociedades mercantís e recoller, tramitar e interpretar os principais aspectos xurídico-empresariais |
|
B9 |
Coñecer a normativa que regula as relacións laborais e a seguridade social, adquirindo capacidade para informar e xestionar materias de traballo, contratación laboral e riscos para a saúde asociados ás tarefas, adquirindo capacidades e habilidades para a elaboración de nóminas, cotizacións sociais e liquidacións. |
|
B10 |
Describir e relacionar o papel socioeconómico do emprendedor e do xestor profesional, así como elaborar un plan de empresa |
|
B11 |
Identificar o tratamento xurídico dos tipos de contratos comerciais máis relevantes, así como os principios básicos da súa redacción e execución a través das distintas modalidades de cumprimento e pagamento. |
|
B12 |
Identificar os recursos informáticos dispoñibles para a internacionalización |
|
B13 |
Presentar as ferramentas e tecnoloxías de xestión da información empregadas na empresa |
|
B14 |
Definir o contorno de comercio electrónico, tecnoloxías e ferramentas dispoñibles e utilizables polas empresas para desenvolver a súa actividade comercial |
|
B15 |
Definir os conceptos e fundamentos e identificar os elementos que sustentan as relacións de intercambios económicos e financeiros relacionados coas decisións de investimento e financiamento. |
|
B16 |
Identificar as forzas e os procesos que determinan o funcionamento dos mercados |
|
B17 |
Describir e organizar información cuantitativa e cualitativa relativa a fenómenos e variables económicas para identificar a motivación e o sentido das políticas públicas. |
|
B18 |
Recoñecer as distintas formas de tratar e comunicar a información contable para facilitar a toma de decisións |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Recopilar, seleccionar e analizar información, documentación e outros instrumentos económicos, financeiros, xurídicos e sociais implicados no comercio interior e internacional, co fin de planificar a estratexia e a xestión operativa. |
|
C2 |
Desenvolver os coñecementos necesarios para formular e analizar información financeira relacionada coas combinacións de empresas |
|
C3 |
Interpretar o concepto de calidade e as súas implicacións no desenvolvemento de diferentes tarefas e funcións e a súa influencia na reputación comercial da organización, así como organizar e desenvolver sistemas de xestión e estándares de calidade |
|
C4 |
Analizar e interpretar a normativa tributaria que afecta ás operacións que realizan os distintos axentes económicos. Aplicar a normativa aos casos prácticos e identificar as súas consecuencias |
|
C5 |
Definir e aplicar métodos de investigación operativa cuantitativa para a toma de decisións no ámbito do comercio, así como o deseño e análise de enquisas mediante a mostraxe probabilística para a realización de estudos de mercado. |
|
C6 |
Identificar e operar con suxeitos colectivos no ámbito das relacións laborais, así como coas súas institucións básicas: liberdade sindical, negociación colectiva e dereito á folga |
|
C7 |
Utilizar, de forma oral e escrita, a lingua estranxeira elixida (inglés ou alemán) para aplicala en situacións profesionais e en particular nas actividades comerciais. |
|
C8 |
Discriminar e analizar a información relevante, en particular a relacionada con custos e ingresos para apoiar o proceso de toma de decisións na actividade económica. |
|
C9 |
Deseñar e organizar o sistema contable, así como aplicar as normas de recoñecemento e valoración co fin de xerar información útil para os usuarios externos e internos. |
|
C10 |
Identificar e resolver problemas modelables aplicados a situacións económicas e/ou financeiras mediante a aplicación de técnicas matemáticas adecuadas, así como interpretar os resultados. |
|
C11 |
Identificar e valorar os riscos inherentes ás actividades económicas e financeiras, especialmente os vinculados ás transaccións |
|
C12 |
Seleccionar e aplicar técnicas de investigación social para a análise da realidade co fin de orientar a estratexia comercial da organización |
|
C13 |
Utilizar as habilidades, actitudes e coñecementos persoais adquiridos no contexto académico mediante a simulación de situacións reais de exercicio profesional. |
|
C14 |
Identificar, interpretar e aplicar a normativa dos principais tributos que afectan ás operacións comerciais |
|
C15 |
Asociar a finalidade e as condicións dos programas públicos de promoción económica coa estratexia e as actividades da organización, así como aplicalas en apoio á estratexia empresarial. |
|
C16 |
Recopilar, interpretar e comunicar información económica sobre temas relevantes no marco do comercio |
|
C17 |
Elaborar un proxecto para integrar as TIC (Tecnoloxías da Información e as Comunicacións) na actividade comercial dunha empresa |
|
C18 |
Elaborar plans de internacionalización e resolver as operacións e procedementos habituais do comercio exterior |
|
C19 |
Analizar e xestionar o conxunto de estratexias, aplicacións, datos, produtos, tecnoloxías e arquitecturas técnicas enfocadas á administración e creación de coñecemento nunha organización ou empresa. |
|
C20 |
Desenvolver estratexias e utilizar as TIC (Tecnoloxías da Información e as Comunicacións) para localizar e acceder á información relevante para a toma de decisións, así como para xerar, difundir e compartir coñecemento. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Valorar as realidades económicas, xurídicas, sociais e culturais a interpretar, cunha visión global e multicultural, e decidir así estratexias e operacións empresariais. |
|
D2 |
Asumir responsabilidades e implicarse en tarefas laborais con comportamento ético para o traballo en equipo |
|
D3 |
Identificar as contribucións dos estudos de xénero a cuestións comerciais relevantes |
|
D4 |
Sabe distinguir, tanto en análises teóricas como en análises empíricas, os efectos das variables de sexo e xénero e o valor da igualdade. |
|
D5 |
Utilizar a linguaxe de forma inclusiva e non sexista |
|
D6 |
Capacidade para tomar decisións e resolver problemas |
|
D7 |
Habilidades de comunicación oral e escrita, tanto nas linguas oficiais da túa Comunidade como na lingua estranxeira elixida (inglés ou alemán). |
|
D8 |
Capacidad reflexiva sobre el propio trabajo |
|
D9 |
Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo |
|
D10 |
Capacidade para traballar en equipo e para asumir responsabilidades e implicarse no traballo |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|
|