Guia docente 2014_15
Escola de Enxeñaría de Telecomunicación
Máster Universitario en Enxeñaría de Telecomunicación
 Materias
  A Enxeñaría de Telecomunicación na Sociedade da Información
   Contidos
Tema Subtema
Seminario sobre a Enxeñaría na Sociedade Enxeñeiros (se é posible titulados na Escola) fálannos sobre a súa actividade profesional, ou nos aconsellan sobre aspectos de desenvolvemento profesional (EuroPass, etc.).
Ao final, enquisas/cuestionarios para facer reflexionar. As respostas úsanse para debates noutra sesión.

Competencias relacionadas: CE15 e CT4
Debates sobre o seminario A partir das respostas das enquisas/cuestionarios, debates de media hora tratando de buscar as implicacións éticas ou a influencia que a actividade enxeñaril descrita ten sobre a sociedade.

Competencias relacionadas: CB3
As atribucións profesionais e a súa historia Oito atribucións profesionais históricas.
Desenvolvemento histórico de sistemas ou aplicacións relacionadas:
* Televisión
* Cable (pequena historia: Vigo e o fútbol en España)
* Espectro radioeléctrico (xestión: atribucións, etc.)
* Internet
* Telefonía móbil (incluindo efectos sobre a saúde)
* Peritaciones e ditames.

Competencias relacionadas: CG13 e CT3
Implicacións éticas da Enxeñaría Tres casos, extraídos da actualidade e relacionados con actividades enxeñarís con influencia na sociedade.
En clases anteriores ou en FaiTIC, proporciónase información de partida e pódense distribuír roles (encargos a alumnos ou a grupos que defendan unha determinada postura ou opinión).
Presentación do caso e debate en sesións de dúas horas por caso.

Competencias relacionadas: CG9
Nunha sociedade multidisciplinar A proposta para o traballo en grupos C céntrase na resolución de problemas ou situacións da sociedade na que vivimos, non estritamente relacionados coa Enxeñaría de Telecomunicación, para que os alumnos comprendan a súa implicación en múltiples ámbitos da sociedade e como poden influír nela con solucións expostas desde as súas competencias e habilidades enxeñarís. Non se trata de fabricar ou programar unha solución, senón de buscar unha proposta que sexa factible, agora ou nun futuro con tecnoloxía máis desenvolvida, e que sexa aceptable socialmente. O proceso estaría baseado en técnicas de Design Thinking.
Presentacións das solucións que os grupos C atopan aos problemas que se expoñen ao comezo do curso.

Competencias relacionadas: CG7, CE15, CT3 e CT4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000