Guia docente 2018_19
Escola de Enxeñaría de Telecomunicación
Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación
 Materias
  Sistemas de audio
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe (SI2.1): -> Comprender e interpretar os distintos niveis de medida presentes nos sistemas de audio. -> Coñecer os distintos tipos de amplificadores existentes desde un punto de vista sistémico e de uso, sabendo interpretar as especificacións técnicas para poder valoralos. B3
B5
B6
B12
C35
Resultados de aprendizaxe (SI4.2): -> Seleccionar unha configuración de toma de sons de aplicación en distintas situacións. B3
B12
C37
D3
Resultados de aprendizaxe (SI1.2): -> Coñecer e comprender o funcionamento dos procesadores de rango dinámico, entendendo as distintas aplicacións que pode ter a variación do rango dinámico nunha cadea de audio. -> Aplicar técnicas de ecualización e outros procesados para distintas aplicacións. -> Planificar e levar a cabo unha mestura de sons desde o punto de vista técnico, demostrando o coñecemento das distintas ferramentas dispoñibles para a consecución dun fin artístico. -> Relacionar a influencia dos distintos parámetros dun formato dixital de audio na súa calidade final. -> Explicar elementos e protocolos de interconexión para preparar o transporte e sincronización de sinais de audio. Resultados de aprendizaxe (SI1.3): -> Comprender as bases da audición espacial e os sistemas que presentan o son coa intención de xerar sensacións no oínte de posición espacial nas fontes. -> Comprender que é a calidade dun sistema de son, especialmente no que respecta á aplicación do mesmo. B3
B12
C34
D3
Resultados de aprendizaxe Organizarse nun grupo de traballo para realizar un proxecto, incluíndo o seguinte: -> Capacidade técnica para recoller información, interpretar as especificacións técnicas do equipamento, discutir opcións e seleccionar unha combinación de equipos determinada . -> Elaboración de informes de progreso , actas de reunións e un informe técnico final. -> Desenvolvemento de reunións de traballo , debate dos resultados parciais e presentación oral do traballo final diante dun público esixente. -> Adaptación a novas contornas, funcións de xestión interna do grupo e resolución de conflitos. -> Interiorizar a importancia da relación humana co cliente, coidando as formas e mantendo un contacto fluido. B9
B12
C37
D3
D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000