Guia docente 2016_17
Escola de Enxeñaría de Telecomunicación
Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación
 Materias
  Programación II
   Contidos
Tema Subtema

1. Introdución ó paradigma orientado a obxectos
a. Breve introdución á materia e a súa organización
b. Nacemento do paradigma
c. Bases: clases e obxectos
d. Conceptos de encapsulación, herdanza (xeneralización), e polimorfismo
e. Breve introdución a UML
2. Encapsulación

a. Clases, interfaces e paquetes
b. Métodos e variables membro. Visibilidade. Resolución de ámbito.
c. Método constructor
d. Paso de parámetros: punteiros e referencias
e. Punteiros a obxectos
3. Herdanza a. Clases derivadas e tipos de herdanza
b. Clases abstractas
c. Herdanza múltiple
d. Clase object
4. Deseño orientado a obxectos a. Fundamentos de deseño
b. Conceptos básicos da Enxeñaría do Software
c. Utilización de diagramas UML
5. Polimorfismo a. Sobrecarga e sobreescritura
b. Clases abstractas e interfaces
c. Clases xenéricas
6. Xestión de excepcións a. Fundamentos de excepcións
b. Manipulación de excepcións en Java
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000