Estudo de casos |
Proba individual para avaliación das competencias que inclúe a formulación dun caso práctico. Os alumnos desenvolven a análise da situación coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipótese, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución. |
40 |
|
B3
|
C1 C3
|
D3
|
Seguindo as directrices propias da titulación
ofrecerase aos alumnos que cursen esta materia dous sistemas de avaliación:
avaliación continua e avaliación ao final do cuadrimestre. En todas as probas de avaliación da asignatura
avaliaranse as competencias CG3, CE1 e CE3. 1. AVALIACIÓN CONTINUA.
- O sistema
de avaliación continua consistirá (en orde cronolóxica) en:
- a) Unha proba de resolución de problemas. A
puntuación será ECa, que poderá valer ata 1 punto. - b) Unha sesión de resolución de
problemas/cuestións sobre os temas 1, 2 e 3. A puntuación será ECb, cumpríndose
que o subtotal EC1=ECa+ECb poida ter un valor máximo de 5 puntos. - c) Unha proba de resolución de
problemas. A puntuación será ECc, que poderá valer ata 1 punto. - d) Unha sesión de resolución de problemas/cuestións
sobre os temas 4 a 7. A puntuación será ECd, cumpríndose que o subtotal EC2=ECc+ECd
poida ter un valor máximo de 5 puntos. Esta última proba coincidirá no calendario e horario
coa data oficial de exame de maio na avaliación na primeira oportunidade.
- A
puntuación final da primeira oportunidade para os estudantes que seguen
avaliación continua ( EC) obtense sumando os dous subtotais anteriores: EC= EC1+ EC2.
- A
planificación das diferentes probas de avaliación intermedia aprobarase
nunha Comisión Académica de Grao ( CAG) e estará dispoñible ao principio
do cuadrimestre
- Antes da
realización ou entrega de cada proba indicarase a data e procedemento de
revisión das cualificacións obtidas, que serán públicas nun prazo
razoable de tempo.
- As probas
de avaliación continua non son recuperables, é dicir, se un alumno non
pode cumprilas no prazo estipulado o profesor non ten obriga de
repetirllas.
- A
cualificación obtida nas probas de avaliación continua (EC1 e EC2) serán
válidas tan só para o curso académico no que se realicen.
- Entenderase
que un alumno se acolle a este sistema se se presenta a facer a proba "b" de avaliación
continua.
2. AVALUACIÓN ÚNICA DE FINAL DE CUADRIMESTRE.
- Será obrigatoria
para os estudantes que non seguen avaliación continua para poder aprobar a
materia en primeira oportunidade.
- Consistirá
nunha sesión de resolución de problemas/cuestiones sobre os temas 1 a 7. A
puntuación será EF.
3. AVALIACIÓN NA SEGUNDA OPORTUNIDADE.
- Alumnos
que seguiron a avaliación continua:
- O examen de segunda oportunidade estará dividido
en dúas partes: EX1 (temas 1 a 3) cun valor máximo de 5 puntos, e EX2
(temas 4 a 7) cun valor máximo de 5 puntos.
- Os alumnos que seguiron a avaliación continua
escollerán se facer: sólo EX1, sólo EX2 ou ambas partes. A súa nota
final será: EF = max(EX1, EC1) + max(EX2, EC2).
- Alumnos
que non seguiron a avaliación continua. Consiste nunha avaliación única co
mesmo formato que a de primeira oportunidade (unha sesión de resolución de
problemas/cuestiones sobre os temas 1 a 7). A puntuación será EF.
4. CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE FIN DE CARREIRA - Terá o mesmo formato que a
avaliación única de final de cuadrimestre.
5. OBSERVACIÓNS:
- Considérase
presentado a todo estudante que escolleu avaliación continua ou se
presentou a calquera dos dous exames globais finais de primeira ou segunda
oportunidade.
- Considerarase
que a materia está aprobada se a nota final é igual ou superior a 5. - En caso de detección de plaxio en calquera das probas, a cualificación final será de SUSPENSO (0) e o feito será comunicado á dirección do Centro para os efectos oportunos.
|