Guia docente 2014_15
Facultade de CC. Económicas e Empresariais
Máster Universitario en Administración Integrada de Empresas y Responsabilidad Social Corporativa
 Asignaturas
  Marketing Responsable
   Fuentes de información
  • Kotler, P.; Kortajeya, H y Setiawan, I.: MARKETING 3.0. Ed. LID Editorial Empresarial, S.L. Madrid (2010)
  • Raufflet, E.; Lozano Agular, F.; Barrera Duque, E. y García de la Torre, C.: RESPONSABILIDAD SOCIAL EMPRESARIAL. Ed. Pearson Educación de México, S.A. (2012)
  • Sean, A. y Kliksberg, B.: PRIMERO LA GENTE.  Ed. Deusto (2007)
  • Hooker, J.: BUSINESS ETHICS AS RATINAL CHOICE. Ed Prentice Hall (2011)
  • Velasquez, M.G.: BUSINESS ETHICS. Concepts and cases. Ed. Pearson (20129
  • Kotler, P. y Lee, N.R.: UP AND OUT OF POVERTY" Ed. perason education (2009)
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000