Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
C15 |
CG-15. Habilidade para avaliar e integrar a teoría e a práctica nunha ampla gama de situacións. |
C18 |
CE-1. Habilidade para realizar diagnóstico económico-financeiro e obter os resultados da aprendizaxe da interpretación da información económico-financeira. |
C22 |
CE-5. Habilidade para estudar alternativas de financiamento e obter resultados derivados da aprendizaxe de seleccionar fontes financeiras. |
C28 |
CE-11. Habilidade para aplicar as técnicas cuantitativas ás finanzas. |