Sesión maxistral |
A atención ao alumno realizarase durante as horas lectivas do curso, sempre que esta intervención non rompa o ritmo da clase.
En caso de que sexa necesario un apoio diferente, establecerase un sistema de traballo, a través do correo electrónico, directo co alumno.
En ocasións puntuais, realizarase unha labor de titoría nos días previos as datas de avaliación, preferiblemente no mesmo horario en que se desenvolve o resto do programa do máster.
A corrección das probas de avaliación farase comentada, a fin de que constitúa ao tempo que unha avaliación, un mecanismo de retroalimentación no proceso de aprendizaxe.
|
|
Eventos docentes e/ou divulgativos |
A atención ao alumno realizarase durante as horas lectivas do curso, sempre que esta intervención non rompa o ritmo da clase.
En caso de que sexa necesario un apoio diferente, establecerase un sistema de traballo, a través do correo electrónico, directo co alumno.
En ocasións puntuais, realizarase unha labor de titoría nos días previos as datas de avaliación, preferiblemente no mesmo horario en que se desenvolve o resto do programa do máster.
A corrección das probas de avaliación farase comentada, a fin de que constitúa ao tempo que unha avaliación, un mecanismo de retroalimentación no proceso de aprendizaxe.
|
|
Estudo de casos/análises de situacións |
A atención ao alumno realizarase durante as horas lectivas do curso, sempre que esta intervención non rompa o ritmo da clase.
En caso de que sexa necesario un apoio diferente, establecerase un sistema de traballo, a través do correo electrónico, directo co alumno.
En ocasións puntuais, realizarase unha labor de titoría nos días previos as datas de avaliación, preferiblemente no mesmo horario en que se desenvolve o resto do programa do máster.
A corrección das probas de avaliación farase comentada, a fin de que constitúa ao tempo que unha avaliación, un mecanismo de retroalimentación no proceso de aprendizaxe.
|
|
Debates |
A atención ao alumno realizarase durante as horas lectivas do curso, sempre que esta intervención non rompa o ritmo da clase.
En caso de que sexa necesario un apoio diferente, establecerase un sistema de traballo, a través do correo electrónico, directo co alumno.
En ocasións puntuais, realizarase unha labor de titoría nos días previos as datas de avaliación, preferiblemente no mesmo horario en que se desenvolve o resto do programa do máster.
A corrección das probas de avaliación farase comentada, a fin de que constitúa ao tempo que unha avaliación, un mecanismo de retroalimentación no proceso de aprendizaxe.
|
|