Para mellorar os resultados do proceso de aprendizaxe recoméndanse o seguinte tipo de traballos persoais do alumno. Non se trata de traballos programados nin que se vaian a avaliar durante o desenvolvemento da materia, senón de traballos de automotivación que permiten acadar unha visión global e actual da situación relativa a Avaliación de Impacto Ambiental:
1. Intentar identificar algún proceso de información pública dalgún proxecto cercano, sometido a Avaliación de Impacto Ambiental e participar no proceso, conseguindo acceder ao documento público; posteriormente, facer o seguemento hasta a súa resolución.
2. Ter acceso, a software (existe freeware) que permita facer ensaios e tentativas de manexo e xeración de cartografía temática.
3. Realizar unha investigación autónoma, a través de internet, das fontes de consulta pública de datos, informes e cartografía, coa finalidade de acadar prácticas áxiles e eficientes na procura de datos para a aplicación no traballo.
4. Intentar posicionarse, con argumentos técnicos, ante diferentes proxectos e/ou situacións polémicas que estean a saír nos medios de comunicación social, a fin de coñecer a nosa capacidade real para formular e defender, con rigor técnico, posicións que poidan ir, incluso, contra a corrente principal de opinión.
5. Coñecer a normativa sobre o réxime xurídico das Administracións Públicas e o Procedemento administrativo común.
|